Monsterwatches

Niet zo zeer positief van mijn kant. Meerdere keren contact gezocht maar geen reactie op gehad. Eerste keer was een half jaar geleden over een horloge wat ik wilde laten modden (contact via email en Facebook). Geen reactie, maar oké misschien even druk of geen zin. Dat kan natuurlijk, dus vervolgens zelf wat met succes aangemodderd. Vorige week weer contact gezocht voor wat informatie over het bestellen van producten. Ik zocht contact via whatsapp, maar helaas. Geen contact gekregen

Ik geloof best dat mensen een fijn contact kunnen hebben met de onderneming of Rob als persoon, maar dat geluk heb ik helaas nog niet gehad.

1 like

Ik heb helaas nu ook een mindere ervaring, 2 eigenlijk.

Laatst gemaild met de vraag om een glaasje te vervangen voor een seiko, geen reactie.

Afgelopen weekend een seiko 5 besteld en aangegeven dat het voor vaderdag is, 0 reactie na de bestelling. Vandaag geannuleerd omdat ik niks heb gehoord en natte voeten kreeg, nu elders besteld om op tijd te zijn voor het weekend.

Wel jammer, dat het vaak zo houterig moet gaan.

3 likes

Ik mag niks klagen!
Twee tooltjes met opzetstukjes besteld. Binnen 2 dagen in de bus! :+1:

1 like

Klote. Ik heb een mod lopen bij hem en aangegeven dat ik hem uiterlijk 26/6 (dag voor mijn verjaardag) nodig heb. Hij appte dat dit helemaal goed gaat komen. Het is nog geen 26/6 dus we wachten het af, maar erg hoopvol word ik hier niet van nee.

Ik heb 25 mei een bestelling geplaatst, tot op heden radiostilte.

1 like

6 juni een ceramic lumed bezel besteld, en vorige vrijdag (15 juni) geleverd. Op zich ‘ok’ qua levertijd, alleen jammer dat de bezel voor weg te gooien is :thinking:
Iets van aanslag op de bezel, en niet eraf te krijgen met warm water/zeep/… dus dat wordt dan terug sturen…

Heb Rob een mail & whatsapp gedaan meteen daarna dus nu is het even afwachten op een reactie. Hopen dat dit goed komt…

2 likes

Om 'n paar mensen gerust te stellen… De communicatie met Rob is niet bepaald om over naar huis te schrijven. Maar de aanhouder wint… Na 'n paar appjes reageert hij uiteindelijk wel terug. Ik had op 23 mei 'n SKX007 bij hem besteld, er was idd 'n radiostilte en appen ging erg moeizaam. Op de site staat dat de levertijd 1a2 weken kan zijn als je modificaties op je bestelling wilt… Na de radiostilte en bijna 2 weken later, begon ik mij ook wel wat zorgen te maken. Op 5 juni kreeg ik 'n mailtje van Monsterwatches dat m’n bestelling verzonden was. En op 6 juni had ik m’n SKX zoals besteld in handen, met ingevulde Garantiekaart en papieren. En als extra 'n rubberbandje. Helemaal top dus en precies binnen 2 weken op de dag af!
Daarna heb ik op zaterdag 9 juni nog 'n SRPB besteld, niet omdat het moest… Maar omdat het kon! En dinsdag 12 juni 3 dagen later dus, werd het horloge bij mij bezorgd. Moraal van het verhaal… de communicatie is/kan helemaal k*t zijn… Maar uiteindelijk komt het helemaal goed. Buiten de belabberde communicatie is hij wel te vertrouwen. Je moet alleen engelen geduld hebben en wat doorzettingsvermogen.

6 likes

Na enkele dagen een berichtje terug gehad van Rob met de melding dat hij een nieuwe zou opsturen, en vandaag al in de bus! De nieuwe is perfect in orde dus ben tevreden hoe Rob dit afgehandeld heeft, toch netjes! :+1:t2:

3 likes

Gemengde gevoelens. Vorige week een SKX009 besteld. Voordat ik de bestelling plaatste had ik een aantal vragen via Whatsapp gesteld, netjes een reactie gekregen van hem. Nadat ik het horloge heb besteld heb ik nu een aantal keer gevraagd wanneer ik hem kan verwachten. Blauwe vinkjes maar geen antwoord.

2 likes

En zie: de dikke dame zingt toch nog. Morgen meer info!

2 likes

Dit is een ervaringen-topic. Graag de regels mbt dit gedeelte in acht nemen.
Meningen, felecitaties etc zijn hier niet welkom.
Dank

2 likes

Inmiddels is het horloge ontvangen, keurig op tijd zoals beloofd! De bezel is echter (nog) niet goed uitgelijnd, dus voordat ik hier foto’s post, stuur ik hem even terug voor herstel. Komt goed, first world problems. Het horloge is heel erg gaaf, wacht maar op de NA-foto’s… :+1:

2 likes

Heb inmiddels mijn Seiko al een tijdje binnen, ben weg van het horloge! De SRPA21 verkocht rob alleen in combinatie met saffier, vanwege een batch met slechte uitlijning.
Gekozen voor een double domed saffiertje en het horloge besteld. Levertijd 2 weken, ongeduldig als ik ben zo nu en dan even heen en weer geappt met Rob, ook niet altijd reactie. Uiteindelijk met 2 weken en een dag of 2 mijn horloge in huis. Inclusief een rubber band en een mooie nato band!!

De communicatie is misschien niet altijd geweldig, maar de manier hoe alles is geleverd is gewoonweg prima!

3 likes

Ik heb hem gisteren ook binnen gekregen, inclusief extra nato :slight_smile:

1 like

Besloten hem te retourneren en niet te houden, omdat niet alleen de vaste bezel een klik verkeerd stond, maar ook de maat van de kast bij nameten kleiner was dan opgegeven. Jammer, maar ik heb het geprobeerd. De eindconclusie is dat Rob welwillend is en uiteindelijk zijn leveringsbelofte tijdig nakomt.

Onlangs heb ik via Whatsapp contact gezocht met Rob van Monsterwatches. Ik wou een redelijk excentrieke Seiko SKX007J mod (ceracoating, zwarte wijzers, keramische bezel, domed sapphire), dus heb veel contact gehad met Rob over de wensen.

In mijn geval dacht Rob actief mee over wat leuk zou staan bij mijn modwensen en wat allemaal mogelijk was. Daarnaast kreeg ik gratis twee nato’s en één rubberen band cadeau bij mijn aankoop.

Ik lees hierboven dat men klaagt over de doorlooptijd van het whatsappcontact. Men moet begrijpen dat het één iemand is die zowel klantcontact afhandeld, alsmede de moddingwensen opneemt (via whatsapp) én de aankopen van de webshop voltooid. Je kan simpelweg niet verwachten dat je dan binnen één dag of binnen een paar uur reactie hebt op je whatsappbericht/mail. Daarnaast vind ik dat hij super scherpe prijzen heeft, dus dan neem ik het feit dat ik niet direct reactie heb maar al te graag voor lief. Daarnaast is Rob een echte liefhebber merkte ik en dat zie je ook terug in zijn werk.

Bijgaand één foto van de modded Seiko (een NA topic volgt spoedig). :grinning:

27 likes

Eergister nieuwe werkbeater besteld bij rob… via WhatsApp wat vragen verstuurd. Totaal 0 reactie ontvangen tot op heden. Dit terwijl ik het belang van de vragwn duidelijk heb verwoord… beetje balen maar ook te verwachten en daardoor accepteer je het ook nog.

De levering?. Geniaal.
Ik heb hem al ontvangen zojuist.
Geweldig toch.

Dus al met al een echte 1zijdige communicatie maar wel weer uitstekend en snel geleverd… de 3de ondertussen die in 2dagen in huis is.
Ik vind deze webshop voor de snelle hap en voor mij persoonlijk de minder belangrijke horloges een goede keus. Bestellen en ding dong daar is je horloge.

5 likes

Bij Rob heb ik via WhatsApp vorige maand een 7s26 uurwerk besteld. Een dag later lag het al op de mat. :+1:

3 likes

Enkele dagen terug een SKX009 met saffier besteld. Via Whatsapp enkele vragen gesteld en direct antwoord gekregen. En als ik de reacties hier lees hoef ik me om de levering dus al helemaal geen zorgen te maken😊

2 likes

Bandje, passant en dubbelzijdig tape besteld bij Rob. Snelle communicatie en binnnen een dag ontvangen. Top! :+1::+1:

1 like