Uiteindelijk enkele dagen na dit bericht horloge ontvangen.
Saffier in laten zetten en dit was top gedaan!
Dus tevreden!
Gisteren bericht van Rob dat ik mijn horloge niet meer voor mijn vakantie binnen zal hebben aangezien de DPD vestiging en in Hilversum gesloten zijn.
Jammer maar helaas. Dan maar een oude Swatch mee op vakantie die helaas niet waterdicht is.
Na de vakantie ligt er gelukkig dus wel een verrassing op me te wachtenđ
Glaasjes besteld en super snel ontvangen.
Een verkeerd glaasje geleverd, maar na twee dagen al het juiste glaasje ontvangen. Snel en goed opgelost dus. Tevreden
Sluiting besteld bij Rob, verkeerde breedte ontvangen maar na mailtje een nieuwe (juiste) toegekregen. De verkeerde sluiting hoefde ik niet terug te sturen.
Ook mijn Skx171 bij hem besteld met een jubilee bracelet maar toegekregen op origineel seiko rubber. Na mailtje heb ik de jubilee achteraf toegestuurd gekregen met nog enkele andere rubber straps er gratis bij.
Had ook mailtje gestuurd voor een mod maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen.
Ik heb het gevoel dat hij het heel druk heeft en dat heeft wat impact op communicatie en bestellingen maar dat werd dus in mijn geval telkens netjes opgelost.
Ik weet ook niet of hij mijn Skx171 afgeregeld heeft maar die loopt op +0,5 sec per dag gemiddeld dus heel tevreden mee.
Vandaag de dag zijn we verwend door de grote bedrijven zoals bol, coolblue etc met supersnelle leveringen en geautomatiseerde mail updates.
Dit schept hoge verwachtingen waar een eenmanszaak zoals monsterwatches (denk toch dat dit het geval is) moeilijk kan aan voldoen.
Zeker als hij tussendoor nog beurzen etc doet denk ik dat hij heel lange dagen draait.
Ik zal er zeker nog shoppen
B
Deze keer helemaal tevreden over Rob / Monsterwatches. Had in een mail gevraagd om mij te melden als een door mij verkozen Seiko in zijn assortiment zou komen; na een maand of zo mij persoonlijk gemaild: âJouw Seiko zit nu in het assortiment.â Daarna besteld, fout gemaakt, vrijwel onmiddellijke reactie van Rob en vervolgens fout hersteld en Rob daarvan op de hoogte gesteld.
Met een week was het horloge, voorzien van saffier, binnen.
(Dat dit Vijfje tot nu toe binnen de COSC normering loopt mag wel helemaal een wonder heten. Maar dat is nou net Robs verdienste niet.)
Super tevreden!
Als Rob saffier plaatst, regelt hij horloge ook af. Dus tenzij je het saffier zelf hebt geplaatst, hier credits voor Seiko voor het uurwerk en voor Rob voor het afregelen er van.
Wist ik niet. Het resultaat is subliem! Minder dan vier seconden + in zes dagen!! Kudoâs voor Rob.
Binnen een week de SNKL41 met saffier en afgeregeld binnen. Top weer!
Diverse horloges gekocht bij Rob.
Prima service en zeer betrouwbaar!
Op 19-08 een SRPB93 besteld bij Rob. Op 24 augustus was het horloge in verzending en op 27 augustus werd het afgehaald èn bezorgd bij de Parcelshop waar het ter verzending was aangebodenâŚ
Het ging dus mis met de verzending waarvan ik Rob in kennis stelde. En het duurde maar⌠ik vernam niets. Ik werd steeds kwader; verstuurde de betreffende mails met almaar nijdiger toon omdat het horloge volgens DPD (ruim 25 minuten wachttijd aan de telefoon!!!) nu in de mist was verdwenen. Excuses op een rij van hen maar omdat het zaak was dat Rob volgens DPD snel actie moest ondernemen verstuurde ik die meerdere emails in een dag achtereen totdat het mij zo rood voor de ogen werd dat ik hem voor het allerergste uitmaakte; dat wat hij in de verste verte niet verdiend: een oplichter. Totaal onterecht en ik schaam me nog steeds voor deze vuile uitspraak.
Rob bleek midden in een drukke toestand te zitten. Dat deelde hij de dag erna mee. En nu komt het: Zonder enig spoor van weerstand had hij per omgaande het aankoopbedrag gerestitueerd maar mij ook tegelijkertijd meegedeeld dat het horloge wellicht in een Parcelshop in mijn woonplaats bezorgd zou kunnen zijn. Dat bleek niet het geval maar heel bizar en gelukkig tegelijkertijd: eenmaal terug van het bezoek aan de Parcelshop: een DPD mail dat het horloge tussen 11:34 en 12:34 uur bezorgd zou worden. Kwam het toch nog tegen beider verwachting in helemaal goed.
Ik heb heel veel respect voor hem gekregen door dit voorval en kan hem alleen maar van harte aanbevelen!! De man is enorm flexibel in zijn klantrelaties. Geef en gun hem dus de noodzakelijke tijd. Hij verdient het en wij als klant krijgen er iets prachtigs voor terug!
Succes Rob en ik hoop dat je nog lang âgek van horlogesâ blijft!
Tevergeefs geprobeerd om contact te krijgen met Rob via whatsapp en email. Via FB messenger wel snel contact gekregen en hij gaf aan dat het Whatsapp toestel tijdens de verhuizing is zoekgeraakt.
Woensdagnacht besteld en zojuist mân nieuwe Solid Oyster met 20 mm sluiting van Monsterwatches ontvangen, snelle service Rob!
Aan beide kanten even een schakeltje eruit, Loctite blauw op de schroefjes en klaar.
Een heerlijke (stille) band: en het maakt mân SKX 007 nog fraaier.
In juli, als impulsaankoop, twee 5jes gekocht bij Rob. Nooit uitgepakt, nooit gedragen. Ruim buiten de 14 dagen terugstuurtermijn kontakt gezocht om ze terug te sturen en te ruilen voor een Presage met bijbetaling. Gemaild, geappt. Geen reactie helaas. Dan maar combineren met een bezoek aan de Rikketik in Houten waar hij ook standhouder is.
Drie maanden later nam Rob de 5jes zonder probleem terug en met bijbetaling een ijsblauwe Presage bij hem gekocht! Top gozer! TOP service. Bedankt nog Rob!
Deze week van Rob ook next day delivery van een Waffle band voor mijn SKX. Die zitten serieus lekker! En een pushpin erbij omdat ik die was kwijtgeraakt.
Bij mij helaas een wat minder positieve ervaring. Bij Rob een nieuwe bracelet besteld voor mijn vijfje, namelijk de SKN615 met de aparte lugs. De oude band is aan vervanging toe. In eerste instantie positief bericht van Rob (ik had hem benaderd via Whatsapp). Hij vroeg me mijn gegevens achter te laten -dat heb ik gedaan- en hij zou de bestelling in orde maken. Het zou 15 euro kosten (viel dus erg mee). Vervolgens heb ik nooit meer iets van hem gehoord, meerdere malen een appje gestuurd als herinnering, een forumlid heeft ook nog getracht hem attent te maken op mijn bestelling, echter enige reactie bleef, tot op de dag van vandaag, uit. Ik heb de oude band maar weer op mân vijfje gedaan, er zit niets anders op. Ik denk dat ik de nieuwe band maar ergens anders ga bestellen. Jammer!
Eind juli besteld twee horloges besteld en betaald. Slechts 1 horloge ontvangen, contact gezocht en na 3 mails een reactie ontvangen. De SKX013 bleek uitverkocht en tijdelijk niet leverbaar, wel netjes excuses aangeboden gekregen omkleed met een uitleg. De 013 zou eind augustus worden nageleverd. Prima.
Eind augustus bleek 19 oktober te worden. In de tussentijd zeker 5 keer per email contact gezocht over het hoe en wat, zonder reactie. Horloge was op de site ook niet leverbaar dus werd niet heel nerveus, maar vond het wel vervelend en wilde gewoon wat duidelijkheid. Communicatie was op zijn best nogal summier.
Aan de andere zijde heb ik er twee bandjes bijgekregen als goedmakertje wat een mooi gebaar is, de prijzen zijn erg netjes en het aanbod is enorm. De geleverde horloges zijn perfect en wat ik heel erg waardeer zijn de getekende garantiekaarten.
Ik zou nogmaals bestellen maar met de wetenschap dat het geen professioneel bedrijf is en het proces wat hobbelig kan verlopen.
Hier ook, nog steeds niks van hem vernomen. Mn gemodden skx007 opgestuurd om er een nieuw uurwerk in te laten zetten. Aangetekend opgestuurd en ook door Rob ontvangen ( hoop ik, er was getekend).
Tot op heden niks meer vernomen van Rob, geen reactie op whatsapp (schijnt dat hij tijdelijk niet bereikbaar was). Ook geen reactie op mn mailtjes. Na 2 weken dus geen reactie en geen horloge.
Het blijft dus gewoon maar wachten.
Recent een SKX bij Rob besteld en netjes op tijd geleverd. In mijn ervaring is contact via Facebook Messenger het beste.
Ondertussen kontakt gehad, en gaat goed komen.