Monsterwatches

Zelfde ervaring hier, enige tijd geleden op alle mogelijke manieren getracht in contact te komen, geen enkele reactie helaas…

1 like

Klokkie van de week weer vernieuwd ontvangen, alles top zo.

Vandaag een 009 besteld bij Rob ik ben benieuwd of het goed af word gewikkeld .
Ik denk van wel , natuurlijk kan er altijd iets gebeuren , daar ben je mens voor , de man lost het altijd op voor je
wat wil je dan nog meer .:sunglasses:

1 like

Tot nu toe nog helemaal niks gehoord van Rob , dan kan wel een beetje beter lijkt me , wanneer zal ik de horloge krijgen is de vraag .
Als je het druk hebt ,vertel het gewoon aan je klanten , dan snappen ze het , zo door niks te laten weten worden de mensen kwaad ,en gaan over de rooie .

Een paar weken terug twee banden besteld. Na twee weken meerdere apps moeten sturen; was order ‘vergeten’.
In het vervolg kijk ik wel elders voor mijn spullen.

Een paar weken terug een Oyster bracelet voor mijn SKX007 besteld en die lag een paar dagen later in de bus. Dus fijne ervaring!

Nog steeds niks gehoord of gezien , ik heb een mail gestuurd van waar de klok blijft , en dat iets laten weten heel normaal is , ik ben benieuwd .

3 likes

We wachten af , er zit niks anders op , stroef is het zeker ,reageerd nergens op , als je het veelste druk
heb begin dan geen webwinkel als je het niet bij kan benen , dat kost vele klanten lijkt me .
Daar tegen krijg je een horloge wat ergens anders niet te krijgen is met saffier enz .

1 like

Dit is geen discussie-topic maar een (eigen) ervaringen topic.

3 likes

Mijn ervaring is nu dat hij heeft gereageerd op me van de week , dat hij twee weken nodig had voor saffier te plaatsen ,ik snap dit wel hoor ,maar nu bijna twee weken verder nog niets ontvangen of gezien , misschien morgen als het twee weken later is .
Als ik eerlijk ben zie ik het niet gebeuren , jammer vind ik dit , als iemand dit zou gaan doen net als Rob ,maar dan met een vlugge reactie en lever datum , dan kan hij wel gaan in pakken .

Ik geloof dat Rob wel altijd kijkt of een uurwerk nog gezond is, voordat er saffier in het horloge geplaatst wordt.

Ik meen dit ergens op zijn website een gelezen te hebben. Geen idee hoelang die procedure duurt om eerlijk te zijn.
——

Ontopic: Mijn eigen ervaring van mijn laatste bestelling is goed. Op de vroege avond (gisteren) een band besteld, vandaag keurig verpakt ontvangen.

Twee en een halve week verder , en nog niks ontvangen pppffffffffffffffffff
Dit is het eerste en het laatste horloge daar .

3 likes

Goed nieuws vandaag , de horloge is onderweg , bijna drie weken , maar als het goed is en het horloge is goed , dan ben ik het zo vergeten , alleen het contact kan en moet beter naar Rob toe .Via mail een keer contact gehad , toen een week niet en via faceboek enz , word niet op gereageerd , jammer is dat , hij kan zoveel meer verkopen als hij wil , dit weerhoud vele mensen .

Klopt. Hij kijkt hier eens per half jaar of kwartaal. :upside_down_face:

Mijn recente ervaring met Rob was uitstekend. Maar goed, ik stuur hem een appje, toon belangstelling voor die eigen duikertjes van hem, doe hem de groeten van Jaap en hup hij wandelt nog dezelfde dag met mijn bestelling naar het postkantoor.

Old boys network. Acteur look-a-likes onder elkaar. :wink:

5 likes

Geloof mij, je horloge is goed.

Heb zelf een turtle bij hem gekocht met dd saffier, contact was niet altijd even soepel en dat kan frustrerend zijn, maar het gaat uiteindelijk om je klokje toch? Uurwerk regelt hij, wanneer nodig, netjes af.

De horloge is binnen , en ik heb hem al om , met een extra bandje , Rob ondanks alles toch bedankt hiervoor ,je vergeet vlug he hahahahaha

1 like

Het is alweer een paar jaar geleden dat ik een horloge bij Rob heb gekocht. Vorige week mailde ik hem of hij me aan fat springbars kon helpen. Binnen een uur antwoord, en voor ik het wist lagen de springbars bij me in de brievenbus. Van betalen was geen sprake; service!

Grote klasse van Rob, dikke :+1:t2: van mij voor monsterwatches.nl dus!

1 like

Geruime tijd terug geinformeerd over bepaalde horloges uit interesse om deze aan te schaffen.
Geen reactie gehad.

Ik lees veel positieve waarderingen hierboven maar zelf vind ik het redelijk stijlloos als je een “Contact” knop op je site hebt maar vervolgens niets van je laat horen.

Zal hier dus zelf nooit iets bestellen.

4 likes

Vandeweek solid oyster bij Rob besteld, 2 dagen later binnen :+1:

1 like

HAHAHA ja daar heb je wel een punt!

Moet zeggen dat mijn bestellingen altijd goed geregeld waren en op tijd aankwamen en ik ben nooit teleurgesteld.

Maar de knop ‘Contact’ op de website is nogal euh, tsja, hoopgevend maar overbodig?

2 likes