Monsterwatches

20:11: berichtje gestuurd via contactformulier met een vraag over de Strapcode Super Oyster band
20:26: antwoord gekregen van Rob
20:34: bestelling geplaatst op de website van Monsterwatches op basis van foto’s op het forum (antwoord van Rob nog niet gezien)
21:03: verzendbevestiging met track & trace code binnen op de mail

'T is maar één ervaring, maar veel sneller dan dit is bijna onmogelijk.

Oh ja, en de Strapcode Super Oyster band is inderdaad de laatste 3D versie met de verbeterde end links.

3 likes

Eergister solid besteld, vandaag binnen.

Vorige week een SKA761 besteld die per sé binnen 2 dagen geleverd moest worden ivm vliegreis, via FB contact gehad binnen 2 uur en inderdaad binnen 2 dagen in huis.

En zo nog wat bestellingen op deze manier. Geen enkele “nare” ervaring, oh wacht, misschien 1… reparatie van een horloge duurde langer dan ik had verwacht… midden in zijn verhuizing… mailtje en toen in 2 dagen thuis dus zal op een stapel hebben gelegen maar goed opgelost. Hoe lang ben je een Seamaster of Tissot tegenwoordig kwijt…

6 likes

Toch even een update (eer wie eer toekomt). De reactie vooral via mail is stroef maar, voor mijn skx een president bracelet besteld. (Toch er op wagen).

Was binnen een week binnen.

Ik heb 2de kerstdag een NA besteld bij Rob. Een skx009j met dd saffier op een angus jubilee… Levertijd 1 á 2 weken. Mooi toch?

Maar, man, man, man, wat een drama in de communicatie. Ik heb via het contactformulier, emailadres en WhatsApp (die Rob toch dagelijks ziet) een berichtje gestuurd met de vraag wanneer ik mijn bestelling kan verwachten…


Helemaal NULL reactie. Ik vind het helemaal geen probleem om wat langer te wachten. Maar ik vind het wel fijn om te weten wanneer mijn horloge ongeveer geleverd word. Ik vind de houding van Monsterwatches irritant. En ik begin inmiddels aan de betrouwbaarheid te twijfelen. Gelukkig lees ik hier dezelfde ervaringen en ook dat het uiteindelijk goed komt.

Iemand van jullie nog tips om Rob toch te bereiken?

3 likes

Ik zit ook al dagen op een reactie te wachten via mail. Ik heb het rechtstreeks naar zijn mailadres gestuurd en 2 dagen later ook via het contactformulier. Niets.

Wat mij betreft hoort bij een goede en betrouwbare zaak ook tijdige communicatie. Helaas mist dat hier.

Mijn NA skx007 heb ik goed 3 weken na bestelling ontvangen. Mail wordt niet beantwoord, WhatsApp wel een keer. Maar mijn laatste vraag of waterdichtheid bij een nieuw door hem geplaatst saffier (en oyster 3d) gewaarborgd blijft wordt (nog) niet beantwoord. Wat denken jullie? Voordat ik de duikbril op zet…

1 like

Ik kreeg eerst geen antwoord op het formulier, daarna een Whatsapp antwoord.
Nu alweer een paar weken aan het wachten op antwoord na een tweede vraag.
Gelukkig geen haast…

Heb 30 Dec een horloge bandje besteld, en heb nog niks gehoord of gezien. Ik heb al 2x een mail gestuurd en een appje maar geen reactie. Expres gekozen om bij hem te bestellen omdat er altijd zo positief gepraat wordt, maar ja…

Ik heb gister, op advies van een forumlid, voor de zoveelste keer een bericht gestuurd naar monsterwatches. Het enige verschil met de voorgaande berichten was dat ik nu o.a. het woord “rechtsbijstand” heb gebruikt. Binnen 5 minuten!!! kreeg ik een reactie met de mededeling dat mij geld terug werd gestuurd.

Ik heb direct gereageerd dat ik liever mijn aangepaste skx heb ipv geld… wederom totale radiostilte.

Ik ben er klaar mee. Zo jammer, want die aangepaste skx was inmiddels ‘onder m’n huid’ gaan zitten en ik had er superveel zin in om deze te gaan dragen. Misschien dat ik tzt hier op het forum op zoek ga naar iemand anders die mooie mods kan maken…

3 likes

Het lijkt er op dat Mr Monsterwatches er niet zoveel zin meer in heeft. Ikzelf wacht nu 5 dagen op een reactie. Op een supersimpele vraag die hij binnen een minuut zou moeten kunnen antwoorden.

Geld terug sturen naar je lijkt op een verontwaardigde reactie dat je een krachtterm gebruikt hebt.

Deze laatste reacties in dit topic doen zijn reputatie helaas geen goed.

3 likes

Zaterdagmiddag een bandentooltje besteld, vandaag netjes in de brievenbus. Uiteraard maar een simpele bestelling maar wel vlot afgehandeld.

Vandaag mijn horlogebandje binnen gekregen na ruim 2 weken wachten. Paar keer mailtje gestuurd en appje geen reactie. In ieder geval de laatste keer dat ik daar iets besteld heb.

Ja jongens Rob wil het zo goed mogelijk doen allemaal , hij heeft het veelste druk om dat zelf bij te houden allemaal , de service laat niks te wensen over , dat is goed , ik heb mijn SKX009 twee maal terug gestuurd omdat hij niet op tijd bleef lopen erg zat , ik wil er dan ook nooit geen meer , wel had ik iets anders voorgesteld , om een andere horloge uit te zoeken met bijbetaling , ik kreeg hem voor veel minder .
Dat is alleen maar top

2 likes

Heb dit zelf ondervonden met mijn turtle, welke door hem voorzien was door double domed saffier, gewoon naar 30 meter geweest ermee, zonder moeite.
Uiteraard wel de kroon driedubbel gecheckt, dat deze goed dichtgeschroefd zat.

1 like

Had begin december een kant en klare mod besteld bij Rob. Twee dagen later in huis.

Geen idee over de communicatie want dat was niet nodig.
Wel perfect werk geleverd. :+1:t3:

1 like

30 december een Miltat besteld bij Rob.
10 januari een mailtje gestuurd met de vraag of hij wat info had over de bestelling.
Binnen 20 minuten kreeg ik bericht dat er een bestelling bij de douane was blijven liggen en dat ie al een nieuwe order onderweg gehad.
14 januari de band netjes verpakt ontvangen.

Seiko 5 bij Rob Besteld. Alles weer uitstekend verlopen!

1 like

Om 10 uur een angus jubilee besteld en zojuist al de verzendbevestiging gekregen. Top!

Dat is idd snel, ik de Angus jubilee besteld op 21/01 en nog niets vernomen :sweat_smile:

Dat is wel vreemd! Ik had me er enigszins op voorbereid dat het wel ff ging duren, maar we wachten af.

2 likes