Monsterwatches

Voor mij is voor een SKX kast, misschien heb jij een ander model die wel op voorraad is :thinking:
Heb in ieder geval geduld :sweat_smile:

Dat kan kloppen, de band is voor mijn Sumo!

1 like

wederom een vijfje bij Rob besteld en alles perfect gelopen.

Mails. Whatsapp. Geen reacties
Nooit meer bestel ik daar

Wat een droefenis. Zo run je toch geen business

12 likes

Bij Rob twee horloges laten voorzien van saffier. Eén ook laten stralen. Erg mooi geworden. Ik had de horloges op de Rikketik aan Rob afgegeven (met ingevuld formulier van de website); ging prima.

Kan wel zeggen goede ervaringen met Rob. Nieuwe horloges vrij snel geleverd; later saffier in laten zetten duurde iets langer. Prima verkoper en een
goede prijs!

Afgelopen donderdagavond oyster besteld, zaterdagmorgen in de bus. :ok_hand:

1 like

Dinsdagavond laat horloge gekocht en donderdag werd het bezorgd. En de band was op mijn verzoek keurig op maat gemaakt. Perfect.

Bandje en een Solide ratcheting sluiting gekocht bij Monsterwatches.
Keurig rekening met ordernummer via mail ontvangen en het pakje kort erna.
Bedankt Rob! :+1::+1:

Woensdag een SKX009J besteld, vandaag (vrijdag) binnen gekregen. Gevraagd om een doos omdat het een cadeau voor mijn zoon is. En die is ook keurig netjes geleverd. Tevens een extra band erbij gekregen, die mijn zoon heel erg mooi vind. Dus wat mij betreft een aanrader.

3 likes

Communicatie blijft een dingetje bij Rob maar als je eenmaal contact hebt loopt het soepel en vlot. Mijn laatste aanpassing heeft ie snel en conform de afspraken en wensen uitgevoerd. Zelfs nog even de secondewijzer vervangen omdat de lume nog iets beter aansloot dan de vorige die hij geplaatst had. Rob is echt kritisch op wat hij aflevert.

Voor mij; Rob = top :+1:t3: (maar niet voor de ongeduldigen onder ons…:wink: )

2 likes

Afgelopen maandagavond nato strap besteld, gister binnen​:+1::ok_hand:

1 like

Op vrijdagavond een Seiko Flightmaster besteld; dinsdag geleverd!

Prima service dus; kudos voor Rob!

4 likes

Vorige week een Marinemaster band besteld en met twee dagen binnen. Niets te klagen dus over Rob. +1 :+1:

3 likes

Afgelopen zaterdag een seiko 5 plus saffier besteld, stond dat het 2 weken langer duurde vanwege het installeren van het glaasje. Ik kreeg gister een mail dat ie verzonden is en volgens DHL wordt ie vandaag al bezorgd!

Echt een hele dikke prima dit! Ik ben zelf nog niet eens thuis :joy:

1 like

Vorige week woensdag melding gekregen dat een bepaald horloge weer voorradig was, donderdag besteld, vandaag reeds om de pols! Duidelijke communicatie via mail, bij elke stap in het bestel- en verzendingsproces. Aanrader!!!

3 likes

Busje voor een schakel van een Samurai besteld bij Rob.
Had ie gewoon op voorraad en binnen een dag lag ie in de bus. Kostte ongeveer de helft van de prijs die ik elders ben tegengekomen.

5 likes

Vrijdag een oyster band voor de skx besteld, diezelfde dag nog heb ik een Track en Trace code ontvangen. Vandaag(dinsdag) lag het pakketje op de deurmat, ik heb dus niks te klagen! :+1:

2 likes

Inmiddels verdeelt over een groot aantal weken drie mails (contactformulier website) aan Rob gestuurd of hij iets kan leveren. Geen enkele reactie van hem ontvangen. Dit jaar elders drie Seiko’s gekocht. Dat hadden drie verkopen voor Rob kunnen zijn, maar als je niet reageert op mails ben ik er klaar mee en koop ik wel ergens anders.

2 likes

Hier ook, heb afgelopen weken met regelmaat een voorzichtige, niet dwingende, uiterst correcte mail gestuurd.

Geen enkele reactie.

2 likes