Monsterwatches

Heb elke keer het contactformulier op de website gebruikt. Geen reactie.

1 like

Welk contactadres gebruiken jullie?
rob@monsterwatches.nl gebruik ik zelf.
Heb 2x zaken gedaan en meerdere mails gestuurd en kreeg altijd reactie. 1x 2 dagen moeten wachten, meer niet.

Ik heb 3 horloges gekocht (waarvan een in levende lijve) en een horloge laten modden bij Rob. In alle gevallen goed en snel geholpen.
Ook op vragen, die ik stel via Messenger, krijg ik snel reactie. Onlangs nog een vraag gesteld over een van zijn projecten. Uitgebreid antwoord gekregen en zelfs met fotoā€™s van andere projecten waar hij aan werkt.

3 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Ik heb 8 horloges van Rob, de ene keer ging het snel, de andere keer wat trager, soms was de communicatie goed, soms niet. Persoonlijk maak ik er geen probleem van, maar ik kan me inbeelden dat sommigen er zich aan ergeren. Na elke aankoop stuurde ik Rob een bericht met de boodschap dat het horloge goed aangekomen was, in sommige gevallen dat de mod goed gelukt was of dat de gratis bijgeleverde band me echt beviel, samen met een foto van het horloge. Elke keer kreeg ik antwoord en merkte ik dat de man het wel kon appreciƫren. Het moet van twee kanten komen en tegenwoordig heb ik snel antwoord op elke vraag die stel.Vriendelijk zijn kost niets en werpt steeds zijn vruchten af. Prettig weekend.

12 likes

Bij Monsterwatches een horloge (kast, kroon en band) laten beadblasten. Vooraf een mailtje gedaan en opgestuurd met een opdrachtformulier van de website. Het horloge had ik redelijk vlot terug. Keurig gedaan, voor een hele nette prijs en keurig verpakt thuisgestuurd gekregen. Zeer tevreden mee.

3 likes

Heb je een foto van het resultaat? Ik wil ook een kast bead blasten. Twijfel nog tussen laten doen of zelf proberen.

Het is heel netjes geworden, want de band en kast zagen er niet uit. Zwaar beschadigd en ik zag het niet zitten om hier mee zelf aan de gang te gaan.

7 likes

Mooie korrel, moest je de schakels los leveren of heb je gewoon de hele band gegeven?

De hele band (met eventueel de losse schakels natuurlijk), kast met glas en de kroon. Ik heb zelf het glas er nu uitgehaald, omdat er al krassen inzaten en er een nieuwe onderweg is.

1 like

Ok thanks. Ik breng hem denk ik ook naar Rob.
Heel misschien doe ik het zelf omdat ik dat leuk vind maar heb het nog nooit gedaan en wil wel een strak resultaat.

Donderdag contact opgenomen met @robbie409 over wijzers voor mijn SPB105.
Ik wist niet zo goed welke wijzers ik moest hebben, maar dat had Rob wel antwoord op. Uiteindelijk besloten om setje A te bestellen en Rob was zo goed om setje B ook op te sturen zodat ik ze kon vergelijken.

Vandaag binnengekregen en het is setje B geworden. De andere gaat maandag weer retour.

Thanks Rob!

2 likes

Saffier glaasje besteld voor mijn Seiko 5. binnen paar dagen geleverd. Top!

2 likes

Meerdere keren een band besteld voor mijn SKX en Seiko 5 Sports, snel geleverd en goede kwaliteit!

2 likes

Donderdag een Miltatband (Jubilee) besteld en gister bezorgd! Niets anders dan lof voor Rob!

4 likes

Vorige week een angus jubileeband met ratched sluiting bij Rob besteld, 2 dagen later binnen.
Echt lekker snel,

1 like

Na gezocht te hebben naar een mooie SKX007J terecht gekomen bij monsterwatches. Kort met Rob contact gehad en een bestelling gedaan. Vervolgens alsnog bedacht dat ik een ander bandje wilde graag. Werdt netjes gehoord aan gegeven en het verschil werd teruggeboekt.

Beetje traag met communicatie en de levering duurde 3 weken (maar dat kwam omdat de horloges die binnen kwamen niet aan de eisen voldeden) Maar absoluut een positieve ervaring alom. Nog een een rubberen bandje bij gekregen voor het wachten!

4 likes

Waffle strap aangekocht bij Rob. Maandag besteld, woensdag op mijn deurmat, hier in Antwerpen.
Dus een zeer positieve ervaring, deze keer met Monsterwatches.
:smile:

1 like

Een jaar geleden via verschillende manieren getracht contact te krijgen, maar zonder resultaat. Spullen elders gekocht.

Paar dagen geleden maar weer eens geprobeerd, mail, FB, weer geen reactie.

Aan de wisselende reacties alhier te zien is het wel of niet een reactie krijgen een soort van idioot spelletje.

Voor mij was het iig de laatste poging. :-1:t2: :-1:t2: :-1:t2:

5 likes