Monsterwatches

Ik heb altijd het beste resultaat gehad door het contactformulier op z’n website te gebruiken. Een oud mailtje pakken en daaruit het e-mailadres pakken om vervolgens een nieuwe mail te sturen, werkte bijna nooit. Misschien helpt deze tip!

1 like

Dat heb ik de vorige keer ook gedaan, zonder resultaat.

Ik laat het hierbij, alles wat hij verkoopt is ook elders te verkrijgen (soms even zoeken) en alles wat hij doet is kun je ook door iemand anders laten doen of zelf doen. Mijn insteek was dat hij actief op het forum is en dan de ‘gunfactor’ verdient.

Maar iemand die zo onbeschoft te werk gaat verdient dat dus niet.

2 likes

2 maanden geleden skx007j binnen gekregen van hem alles erop en eraan. Een extra bandje gekregen ,alles top inorde ,vlotte communicatie, en zeer behulpzaam met advies .

Maandag opnieuw contact gezocht voor info ivm kleuren straps zie Topic hamilton Khaki field summer vibes :grin:. Binnen het uur opnieuw Respons gekregen, overeenkomst gemaakt en bestelling geplaatst. Gisteren mail gehad dat de straps vertrokken zijn.

kortom ik ben tevreden.

Hoi, ik heb inmiddels 3 maal geprobeerd om een solid Jubilee voor mijn skx007 bij Rob te bestellen, maar ik hoor niets van hem.
Hoe nemen jullie contact met hem op?

Ik stuur meestal een postduif.
Komt ook niet aan.

4 likes

Ik kreeg langs Whatsapp elke keer antwoord, ook via Messenger lukte me dat.

Hoi,
Bedankt, is inmiddels gelukt.:+1:

1 like

Nadat ik het verkeerde adres op mn bestelling bij Monsterwatches heb laten noteren heb ik een weekje of 2 in paniek zitten afvragen of dit goed ging komen. Na mailcontact met @Robbie409 kwam vandaag dan toch dat pakje aan. Dit pakje bleek een ware Matroesjka pop met een enveloppe in een enveloppe met daarin kleine enveloppes met de saffiertjes. Nu alles goed kunnen plaatsen en zien de horloges er beter uit dan ooit! Goed spul daar bij Monsterwatches! Contact lijkt wat moeizaam te gaan ivm drukte of iets dergelijks, maar wel kwaliteit. :+1:

2 juni om 10:30 een bestelling gedaan met de verwachting dat het lang kon gaan duren. Staat de bezorgdienst de volgende dag aan het eind van de ochtend voor de deur met het horloge. Complimenten aan Rob voor de snelle levering!

5 likes

Vorige week donderdag een stalen sluiting van een horlogeband besteld en vrijdag al geleverd.
Dank je wel Rob?
En mijn complimenten voor de snelle levering.

3 likes

Maandagavond een Miltat Jubilee bracelet voor mijn SKX007 besteld en zojuist ontvangen :+1:

3 likes

Zaterdag een Angus Jubilee besteld voor mijn SKX009. Maandag verzonden (zag ik in mijn PostNL app) en vandaag geleverd.
Het enige dat ik aan te merken heb is dat er geen bericht van Monsterwatches komt zodra het is verzonden. Verder :+1:

2 likes

Ik heb dezelfde ervaring. Het is geen professionele internetwinkel, maar wel betrouwbaar. Had ook nog een paar vragen. Soms direct beantwoordt per mail, soms ook een paar dagen later. Levering was voor elkaar in een paar dagen. Geen communicatie zoals we gewend zijn van Bol, Coolblue e.d.
Wel grappig. Beetje ongerust gemaakt door verschillende posts hier mailde ik hem waar de zending bleef. Tijdens de mail viel het pakketje in de bus. Zou er zeker weer bestellen.

Bandje besteld bij Monsterwatches. 18mm pull-up leather met quick release. 15 euro en prima kwaliteit. Zeer snel geleverd. :+1:
Binnen drie dagen in huis.

1 like

Afgelopen donderdag (2 dagen terug) een enkele double domed saffiertje van 29x1.5mm besteld. Binnen 1 dag (gisteren) lag hij al op de mat en 2 uur daarna was hij gemonteerd! Rob is misschien niet altijd even snel, maar in dit geval een record om trots op te zijn! :ok_hand:

2 likes

Vrijdagochtend een berichtje gestuurd voor een Solide ratcheting sluiting die uitverkocht was.
In de middag kreeg ik een berichtje dat hij er een aantal binnen had gekregen, waarvan 1 stuks 18mm.

Direct op de site gekeken en besteld/betaald.
Netjes een track & trace code gekregen en vandaag binnen gekomen.

Tot op heden staat de T&T code nog open bij PostNL, pakket nog niet aangemeld :thinking:

Rob heeft mij netjes op de hoogte gehouden en ik ben erg blij met de sluiting.

Wat mij betreft een positieve ervaring! :+1:

7 likes


Zaterdag besteld, Rob gaf aan dat hij de batterij ging vervangen, vandaag binnen, keurig met alles er op en er aan gewoon top!

1 like

Goedemorgen allemaal, ik heb op 8 maart via de website een bestelling kunnen doen voor een SKX007-J met saffier. Afgaande op de reacties hier ging ik er vanuit dat ik enig geduld moest opbrengen. Dat vind ik in principe geen probleem, maar ik kijk wel uit naar het moment dat ik het horloge mag ontvangen. :nerd_face:

Ik heb op 22 maart een mailtje gestuurd om te informeren naar de levertijd. Afgelopen maandag (29 maart) heb ik het nogmaals geprobeerd via het formulier op de website. Tot op heden geen reactie.

Hebben jullie nog tips voor communicatie? Ik lees hier iets over Whatsapp, iemand een nummer (voor in PM, wel zo netjes)? Anders rooksignalen? :yum:

als je facebook hebt probeer via messenger, reageert hij meestal direct

Bedankt voor de tip, maar ik heb geen Facebook-account.

1 like