Monsterwatches

Update: nog geen reactie.

Ik ga er vanuit dat ik ooit wel iets geleverd krijg voor mijn centen, maar het begint nu toch wel een beetje ter kriebelen. Ik zag vorige week dat er weer een paar SKX007-J te bestellen waren, dus het lijkt me dat die dingen daadwerkelijk te leveren zijn ondanks dat het model niet langer geproduceerd wordt. :thinking:

Ach, blijven wachten dan maar…

1 like

Woensdag 14 april een saffier glas besteld voor een Seiko mod en vandaag zaterdag de 17de op de maat. 2 keer een mailtje gehad van Rob met bevestiging. Geen centje pijn en nodeloos wachten. Soms gaat het snel, soms turbo snel. :+1:

1 like

In aanvulling op mijn eerdere reacties hierboven: ik heb mijn SKX007-J inmiddels in ontvangst én gebruik genomen: prachtig horloge en ik kreeg er een mooie nato bij. Dat was een leuke verrassing!

Ik had het horloge al op 8 april ontvangen, maar er zaten helaas wat oneffenheden op de kast. Na contact met Rob heb ik het horloge retour gezonden voor vervanging van de kast. Het saffier werd ook vervangen, maar was niet voorradig waardoor het allemaal wat langer heeft geduurd. Uiteindelijk is het allemaal keurig opgelost en verliep de communicatie met Rob zeer voorspoedig.

Het horloge zit om de pols en ik ben er helemaal blij mee!

8 likes

Crosspost: besteld bij Rob, binnen een dag in huis! :ok_hand:

6 likes

9-12 een SNKL23 gekocht en gisteren ontvangen. Horloge was al snel opgestuurd na de aankoop via de site. DPD had iets vertraging. Horloge was prima verpakt. Wat mij betreft een goede ervaring!

1 like

Mooie Seiko Flightmaster sna411 besteld bij Rob.


Ik heb het horloge zondag besteld en Rob heeft het maandag!!! al op de post gedaan… Supersnel!

Het horloge heeft even bij DPD gelegen… maar ik heb m’n sinds vandaag om de pols.

Dit is inmiddels mijn 3e horloge van Monsterwatches. Dikke prima!

5 likes

Ik heb in februari 1 saffierglas voor SKX013 besteld met Seiko pakking welke ik binnen een week in huis had.
Deze maand weer een saffier besteld met blauwe AR voor SKX013 welke ik wederom binnen een week binnen had.

Ik zal er zeker weer bestellen ondanks sommigen vaak zeuren over slechte ervaringen en lange wachttijden.
Bij mij dus zeer goede ervaring met snelle levering.

Dit topic is gesloten gedurende 24 uur omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.

Dit topic is na 24 uur automatisch geopend.

Tropic bandje besteld bij monsterwatches. Met 4 dagen geleverd via een brievenbuspakketje (geen t&t). Prima kwaliteit en voor een prijs lager dan menig gebruikt bandje dat wordt aangeboden op hf (€12,50 incl verzending). Prima ervaring dus!

2 likes

Seiko SKX007 met saffier op dinsdagavond besteld bij Rob en op donderdag lag ie op de deurmat hier in België.
Topservice en supersnelle levering!

1 like

Op 11 januari een SNK809k2 met plaatsing van saffier besteld (misschien de laatste in stock?), na bijna twee weken met klamme handjes wachten (liep de stockaanduiding op de website achter? gaat het pakket verloren? is de bestelling opgeslokt door de server? Ik heb zo’n dingen altijd voor…) een berichtje dat ie klaar was voor verzending. Twee dagen later keurig afgeleverd, netjes ingepakt en met een extra horlogebandje erbij!
Prima ervaring, mooie oefening in geduld. :rofl: Ik zou zeker opnieuw bij Rob bestellen.

5 likes

Rob is goed, komt afspraken na, alleen heeft ie het erg druk en communicatie is soms lastig, maar blijft een topper

2 likes

Heeft iemand Rob te pakken kunnen krijgen de afgelopen tijd? Heb in oktober en januari goed en snel contact met hem gehad via messenger, maar wacht nu al 2 weken op een reactie van hem.

Geen direct contact gehad. Vorige week een metalen band besteld en binnen enkele dagen ontvangen.

Via de website vraag gesteld over bezel en binnen 3 dagen antwoord binnen. :+1:

Bandje via de website besteld, binnen een dag thuis afgeleverd. Helemaal goed!

Afgelopen week (dinsdag 22-8 ) heb ik eerst een Oyster bandje bij Rob besteld… deze was 2 dagen later binnen… en geheel naar wens!

Een dag later ( woensdag 23-8 )besloten mijn vrouw en ik tot de aankoop van een Seiko SNKL43 en SNKL83 bij Rob… incl het plaatsen van een nieuw saffierglaasje bij beide horloges. Ik ging er vanuit dat deze na onze vakantie geleverd zou worden. Maar tot mijn grote verassing heb ik ze vandaag al binnen gekregen… dan kunnen ze alsnog mee op vakantie!

Echt een supersnelle top service!

Dank je Rob! :pray:t3::hugs:

11 likes

Vrijdag 19 oktober 2023 een Seiko 5 SNKL47 met saffier en fluted bezel besteld.
Afgelopen dinsdag kreeg ik een mail met trackin code. Vanavond kwam postnl hem eindelijk bezorgen (3x uitgesteld :angry: )
Foto’s maak ik morgen wel, dan heb ik beter licht.

Hoofdreden om bij Monsterwatches te bestellen :
Saffier ipv hardlex
Afregelen van het uurwerk
Fluted bezel
En dat hij goedkoper is dan andere is mooi meegenomen.

Rob bedankt :+1: :+1:

2 likes

Gisteren mijn Seiko mogen ontvangen van Monsterwatches. Nieuw saffier erin laten zetten. Weer helemaal top. Verwacht niet de andere dag levering want Rob heeft het druk en dat zal niet voor niets zijn. Kortom prettige ervaring. :+1:t2:

6 likes