Afgelopen week dit horloge gepast. Prachtige kleur blauw, wat erg overeenkomt met het blauw van mn sub. Leuke 41mm automaat, met super mooie dial. Leuk prijsje ook. Valt zelfs nog wat korting op te verkrijgen. Ligt lekker op de pols. Enige minpuntje voor mij… De bezel is niet helemaal blauw. Gedeelte is zwart.
Ziet er goed uit ( heb 'm ook om gehad ) maar kopen zou ik 'm niet.
Jammer dat een merk als Montblanc ( dat onderdeel is van het grote Richemont ) de horlogetak gewoon niet succesvol krijgt.
Modellen slaan niet aan, verkopen zijn slecht en dealers haken massaal af.
Maar goed, in luxe schrijfwaren zijn ze natuurlijk wel toonaangevend.
Blauw komt aardig overeen. Vind de Montblanc een mooie uitstraling hebben. Kon voor 2600 euries mee bij de dealer. Dus valt opzich best mee. Afschrijving of niet. Ik vind het een leuk ding. Kan je tenminste nog mee over straat
Jezus, wat is die blauwe Sub mooi, zeg. Wat mij betreft de ultieme variant. Man, man, man…
Ik zou afschrijving niet laten meewegen, als je iets tof vindt en hij zit lekker, is prima toch. Weer eens wat anders dan de standaard opties in deze prijsklasse.
Dit horloge kan je idd wat “losser” als daily rocken en ik denk veel plezier van hebben, momenteel is dat voor mij de blauwe BB58.
Ik ga meestal ook voor blauwe dial, maar ik vind de groene van deze trouwens heel nice.
Ik vind hem wel erg gaaf, is jammer dat ze de witte versie niet iets hebben gedaan met de wijzers om ze iets zichtbaarder te maken, anders had die mijn voorkeur gehad.