Het enige dat telt is dat jij hem mooi vindt.
Montblanc is wat mij betreft een prima merk met redelijke prijzen.
Het enige dat telt is dat jij hem mooi vindt.
Montblanc is wat mij betreft een prima merk met redelijke prijzen.
Zo is de huidige bankencrisis ontstaan:joy:
Montblanc maakt echt wel mooie horloges. Deze is in groen en blauw echt wel tof.
Ik vind 'm erg mooi. Als ze nog iets met een ander kleurtje hadden gedaan, de secondewijzer bijv. was die helemaal af.
Best een mooie duiker. Zelf hou ik van symmetrie en hou ik niet van bezel inlays waar de eerste 15 of 20 afwijkend zijn. Voor mij mag ie volledig rond hetzelfde zijn!
Moet eerlijk zeggen dat ik hem mooi vind.
Kastvorm ziet er goed uit, bezel twee-kleurig is helemaal goed. De dial is mooi, maar die zie ik echt in het daglicht willen qua sunburst.
Wijzers vind ik een beetje “gewoontjes” de band (5-link?) had voor mij een three-link mogen zijn.
Zou ik hem kopen? Nee, puur vanwege mijn ervaring op afschrijving bij MB, maar ja, who cares?
Lekker dragen en er heel veel plezier van beleven
En je moet je afvragen of je de wijzerplaat over een aantal jaar nog leuk/ mooi vindt… zo niet krijg je dus inderdaad te maken met een heftige afschrijving.
Volgens mij zoek je een vervanger om de sub veilig te houden?
Zal er never nooit niet aan kunnen tippen hè?
Dan wordt het een prijzige aangelegenheid als de aankoop voortvloeit uit de gedachte dat het een safetymeasure betreft. Maar dat vind ik persoonlijk.
Daarom zou ik persoonlijk iets anders pakken van MB.
De 1858 monopusher vind ik erg gaaf en ook echt ondergewaardeerd net als de rest van dit merk. Dus die zal ook wel tegen een leuke prijs op te pikken zijn. Als er Minerva op had gestaan dan weet je t wel.
En ook onder de radar.
Ondanks dat ik Montblanc wel kan waarderen zou ik toch een ander horloge adviseren, te weten de Tudor BB54. Inderdaad niet blauw, maar wel een gade duiker voor naast je prachtige blauwe sub
Een sub case op
Een speedy bracelet maar dan minder geslaagd. Te duur voor wat het is
Ik heb elders gelezen dat Tudors geen blijvertjes zijn…
Montblanc zeker wel?
Ik heb alle Montblancs die ik ooit kocht nog.
Toegegeven, dat zijn enkel pennen…
Doet me weinig.
Naast de blauwe sub voegt ie niets toe.
Zou dan eerder voor een Polaris gaan.
Dat is helemaal waar wat je zegt. Is ook zeker niet de bedoeling
Dat is wel een ander uiterste😂 je moet 100% kunnen afschrijven als je een luxe artikel wilt kopen. Anders simpelweg niet doen hahah.
Boekhouder!
Hoeft voor mij ook niet iets toe te voegen aan de collectie. Ben dol op dit blauw en is best een leuk horloge voor vakantie bijvoorbeeld. Voorheen ging er altijd wel een Rolex mee. Tegenwoordig niet meer. M’n Tauchmaster begint een beetje op te raken inmiddels .
Kwam het horloge tegen op m’n vakantie adres bij een Rolex AD en het viel me op gezien de kleurstelling. Dacht, ik zal me er eens in verdiepen en kijken wat de ervaringen hier zijn
Vind het wel een lekker zomers kleurtje. En ziet er zeker niet verkeerd uit