Kan ook natuurlijk, maar draagt wat lastig
Moet toch ook de tijd af kunnen lezen hè als het ff kan.
Dat had ik natuurlijk wel begrepen. Hou overigens in het geheel niet van Delftsblauw in huis. Mooi Hollands is het wel
Grotduiken?
Heel mooi, ziet er zeker beter uit dan de andere beschikbare kleuren zoals groen en grijs
Wel behoorlijk aan de prijs.
Ja weet je, lelijk is ie niet. En ik kan me voorstellen dat met een Rolex op vakantie niet zonder risico is. Dus, als jij er blij van wordt; lekker kopen! Aan de andere kant, je lijkt toch te twijfelen. Dus dan misschien niet een dergelijk bedrag uitgeven aan een vakantiehorloge. Squale en Seiko maken ook uitstekende vakantiehorloges, voor heel wat minder geld.
Ook super interessant voor de vakantie
Christopher Ward C63 Sealander GMT op staal
Ben je klaar voor €1300
Wat betreft de Montblanc, ging het mij eigenlijk meer om de kleurstelling van het mooie blauw in combinatie met de band. Het hele plaatje zeg maar. Was verder tot nu toe niet op de hoogte van dit merk. Wel benieuwd naar eventuele ervaringen van anderen mbt dit horloge
Vriend van mij kocht deze week de groene variant, op stalen band. Hij was er blij mee, na zorgvuldig de andere versies samen te hebben beoordeeld. Weer s wat anders dan anders. Horloge is erg mooi afgewerkt en geen zichtbodem gelukkig, maar een mooie gravure van de Mont Blanc op het stalen deksel. Wijzerplaat erg fraai.
Prijs-kwaliteit prima. Zeker na wat korting.
Dat viel mij ook op. Moet je echt irl zien. Erg fraai!
Ook fijn die sluiting inderdaad. Alleen weinig afstel mogelijkheden helaas. Band was te groot. - 1 schakel te klein. Wellicht zijn er halve schakels verkrijgbaar.
Tip: strak (dus bv 1 schakel eruit…) maken met de slide lock in de uiterste dichte stand. Daarna per klik afstellen op maat richting einde. . Kan terwij t horloge om de pols zit.
Dat konden ze me daar bij de AD niet vertellen
Tja, ik moest t ook zeggen. Heb gelukkig wat eigen ervaring, welke van pas kwam.