Mooi dagelijks horloge voor minder dan 1000 euro

Hallo leden,
ik ben aan het kijken voor een nieuw horloge die ik eigenlijk altijd kan dragen. Tussen de 37 en de 41 mm vind ik een goede maat. Het mooiste zou zijn als hij automatisch is maar dat is geen must. Wat zijn volgens jullie de beste horloges onder de 1000 euro die je in de meeste gelegenheden kan dragen. Zelf vind ik de Tissot gentleman powermatic 80 een erg mooi horloge voor het geld.

bij voorbaat dank en ben benieuwd naar jullie mening.

2 likes

Sinn 104. Topic kan weer dicht (geintje).

6 likes

Zo veel varianten en zo veel (goede) keuzes voor dat geld. Kies iets wat jij zelf echt mooi vindt en laat je niet door anderen beïnvloeden.

SPAAR NOG EVEN DOOR VOOR EEN MOOIE ROLEX!!

1 like

Damasko ds30. Casual. Sportief. Toolwatch.
Zombie apocalyps proof. Bandenslet. Draagbaar. Krasbestendig. Do you need more?

7 likes

Sinn 556

6 likes

Ik zou ook voor de Tissot gaan in deze prijsklasse. Recent nog in de winkel gezien en hij is echt prachtig! Enige nadeel is de vrij forse band (dikte).

2 likes

Sowieso een leuke Longines HydroConquest!

8 likes

correct.

1 like

ORIS propilot date op canvas of Meistersinger

is ook zeker een mooi horloge alleen vind ik de 556i een beetje saai, sorry als k mensen offend :wink: maar de 556A is erg mooi

2 likes

Nadeel is wel de uurwerken met plasticen onderdelen en de servicebaarheid. Ik zou zelf juist de grotere Zwitserse merken links laten liggen.

9 likes

Is dit niet te doen binnen budget? Goed merk, makkelijk te servicen ETA, Oysterkast, dus beach to boardroom proof.

19 likes

Ik ben zelf aan het kijken naar de Tissot Le Locle of Tissot Chemin Des Tourelles. Eerder klassies maar tegelijk wel opvallend. De mooie open achterkant is een extra plus punt.

Een Sinn 556 zoals al geopperd, en ik kan de CW Trident Pro 600 aanbevelen, in 38 en 40mm verkrijgbaar.

vind ik ook zeker mooi maar heb een seagull ocean star en die vind ik dan wat veel op elkaar lijken

1 like

Niet in dat formaat denk ik. Deze zijn standaard 34? En de grotere zijn een stuk duurder.

1 like

Jammer. Ik vind dat wel een gaaf ding.

2 likes

Ik kwam deze van CW tegen vond ik toch wel erg gaaf

22 likes

wat zou een 34mm ongeveer kosten dan, want is inderdaad een heel mooi horloge