Mooi dagelijks horloge voor minder dan 1000 euro

Ben niet heel bekend met tudors en alle modellen. Er is ook een verschil tussen daydate of date qua prijs. Maar een nette 34mm tudor met oyster kast moet wel kunnen voor 1000.

Oh da’s wel een erg fraaie, hoe goed is die stalen band? Iemand ervaring mee?

Yep, heel comfy :+1:
Band heeft snelwissel/quick release dus makkelijk erop en eraf, de sluiting heeft verstelling of ratchet hoe je het noemen wilt. Verder goed afgewerkt en degelijk. Met die snelverstelling stel je de band zo af, je hebt een ruime cm denk ik, nu met de warmte wat losser en je maakt hem zo weer kleiner zonder zelfs af te hoeven doen.

Dus ja, goede ervaring met deze band dus, de beste die ik heb gehad tot nog toe. En 120 euro los lijkt haast wel tegen kostprijs. Dus kopen op leer met als extra het staal is goed te doen.

Edit: ik heb deze band op de CW C60 trident pro 600 en zit nu op alle nieuwe CW’s met staal

1 like

Voor de C65 Trident is ie 195 euro maar klinkt belachelijk goedkoop idd en zelfs zó goedkoop dat ik daarom de vraag stel. Dank voor je input!

Probleem opgelost, geen dank. :wink:

2 likes

Je moet kijken naar een Sinn. 104 of zo. Is volgens mij een heel mooi horloge voor dagelijks.

1 like

Certina ds action big date automaat

1 like

Momenteel zou ik voor een Squale gaan denk ik, maar of dat echt Beach to Boardroom is?
Meer beach misschien

De Sinn 104, eerder genoemd, voldoet aan al je eisen. 200m waterproof, 41mm, bandenslet en 2e hands goed binnen je budget te doen.

1 like

Verkooptopic Horloges hier in de gaten houden, Chrono24 rondstruinen tot 1000 euri entik je je voorkeuren in, dan heb je wereld aan keus van een echt mooi en goed horloge, tevens ga je zo uitvinden wat je echt mooi vind (ik ging er vanuit dat het een 2de hands mocht wezen bij dit advies)

Veel plezier :slightly_smiling_face:

Eh ja…we zoeken namelijk een mooi horloge Zulu!? :shushing_face: :innocent:

Ik zeg óók Tissot, Logines of een quartz TH! :sunglasses:

2 likes

Als jij weet waar, koop ik hem morgen voor 1k of een paar honderd meer ook goed :grin:

1 like

images(15)

5 likes

Een nomos?

Jij bent slécht! :joy: :rofl:

1 like

Misschien een Squale 1545?

Sinn 556 IB en als die niet bevalt mag je mij een berichtje doen

1 like

Zien je NA topic wel verschijnen dan

2 likes

Sinn is zeker mooi maar niet voor mij