Mooi horloge had hem nog niet eerder gezien ... Ulysse Nardin Diver Le Locle

9 likes

Mmm, moeilijk te beoordelen zonder echte foto. Ik weet het nog niet zo.

Edit:
voor mezelf even gefikst. Approved!

Op zich best leuk alleen horlogemerken mogen wat mij betreft nu echt een keer stoppen met “faux patina”. Maar ieder zijn meug :sunglasses:

2 likes

Mooi hoor, maar $8550 mooi? :sunglasses:
En dan ook nog kleurverschil tussen de lume van de markers en de wijzers :frowning:

Ja eens, waarom gebruiken ze niet gewoon weer eens ouderwets tritium?

1 like

Teveel ruimte tussen de band en lugs :thinking:

Wel een mooi horloge :thumbsup:

4 likes

Dat gaat wel weer over.
Is nu even “hip” :relaxed:

1 like

Mooi horloge. Ook een originele keuze als je er voor kiest. Toch net effe anders dan andere duikers in die prijsklasse.

Vind hem mooi, maar weinig onderscheidend. Bezel font en wijzers zien er Seiko-achtig uit. Niks mis met Seiko maar niet op deze

Mooi en weer eens wat anders! Qua prijs in dezelfde orde als een gebruikte JLC Deepsea Chrono (?) en dan zou ik die liever hebben.

Had al niks met fauxtina maar hier is het wel erg donker/bruin uitgevoerd; jammer!

1 like

100 keer liever!

1 like

ik vind hem wel mooi ja, in tegenstelling tot de gebruikelijke UN horloges. Maar niet 8000 Euro mooi.

1 like

Ik ook!!

JLC Deepsea Chrono vintage heeft ook “fauxtina” :wink:

Doet me denken aan de Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe

Die bedoel ik dus ook niet. Ik had het model met de 60-minuten bezel in gedachten.

Telefoonopslag alweer vol dus https://www.hodinkee.com/articles/hands-on-with-the-jaeger-lecoultre-deep-sea-chronograph

Borealis heeft m ook al gekopieerd, zie hun Portus Cale model, lijkt er wel verdacht veel op toch? :joy:

1 like