Mooi nieuws in deze barre tijd: Lorier Neptune III

Dank je wel. Ik ben wel ingeschreven voor de nieuwsbrief. Daar stond wel het nieuws in van de lever data, maar niet van de nieuwe versies van de horloges.

1 like

https://www.instagram.com/p/B-Z_m2PnvEy/?igshid=1cddbq8gydrxt

Ook is er nu informatie voor de Falcon V2.
Vooral de maatvoering is veranderd, 36mm!!:partying_face:
Maar ook een nieuw uurwerk.
En… de prijs omhoog.

Specs:

  • 36 mm diameter
  • 44 mm lug to lug
  • 20 mm lug width
  • 9 mm dik (zonder domed plexi)
  • 2 mm hoog domed plexi
  • miyota 90S5 automaat. (Zonder datum)
  • 28800 Beats per hour
  • 100m water resistent
  • dezelfde flat-link bracelet
  • $499,-

Ook zullen we weer moeten wachten voor een full reveal.
Ben wederom erg benieuwd.

4 likes

Wat cool, ziet er erg goed uit. Ik moest wel even lachen: nadat ik die van mij binnen had deed ik de suggestie voor precies deze specs en looks. Maakt de keuze voor een volgend horloge nog lastiger. Thanx voor het delen!

1 like

Ze hebben het design wel drastisch omgegooid. Volgens mij hebben ze er een Neptune dial in gezet, enigszins zonde van de tapisserie van de falcon 1. Ik vind de nieuwe maatvoering wel ontzettend mooi om te zien.

1 like

Ik heb het idee dat de markeringen inderdaad van de Neptune zijn maar de wijzerplaat nog een waffle heeft. Lastig te zien zo :). Hopelijk is de lume wat beter want die stelt bij mij niet zo veel voor. Benieuwd naar meer foto’s!

2 likes

Oh je hebt gelijk! Je ziet inderdaad het waffle patroon nog. Nou dat is in ieder geval mooi.
Ik heb van Lorier te horen gekregen dat ze op 10 april via een virtuele live sessie op WindUpWatchFair een hoop gaan laten zien.

1 like

Goed nieuws weer. Ook die Falcon is erg leuk. Toch ga ik echt proberen om de Hyrdra te halen. Ik hoop dat het lukt. Als ik zie hoe snel de Gemini de vorige keer is uitverkocht.

1 like

Die Falcon is nog steeds serieus een leuke klok. Zeker in goud met groen… hnnnnggg. jammer van die domed plexi dat is niet zo’n mijn ding. Hoe volg ik ze zodat ik de release niet mis en achter het net vis?

1 like

Dat is ook een beetje mijn probleem. Je kan ze volgen via Instagram (heb ik niet) of je inschrijven voor de nieuwsbrief (wat ik heb gedaan, maar waar je niet de informatie krijg wat ze posten op Instagram).

Overigens delen ze via de mail wel netjes de data wanneer ze nieuwe releases verwachten.

1 like

Nog steeds verder geen nieuws? :frowning:

Ik las net op hun Instagram pagina dat er het een ander ander besproken ging worden met Worn and Wound dus ik denk dat we dat de komende dagen wel te horen zullen krijgen

1 like

Vandaag is er een live-stream waar de Neptune v3 en falcon V2 laten zien worden.

2 likes

Is dit al geweest? Waar kan ik het vinden?

Op Instagram, maar ik vind er niks dus misschien is er iets mis gegaan.

2 likes

Maar hier alsnog een recent leuk interview om in tussen te lezen: http://www.scottishwatches.co.uk/2020/04/08/q-a-with-lauren-and-lorenzo-ortega-of-lorier-watches/.

2 likes

Om 21:30 als het goed is. Op instagram inderdaad.

2 likes

Oh ja, tijdsverschil. Ik wist wel dat ik een GMT in de collectie miste…

2 likes

Wat leuk merk, nooit van gehoord. Wel benieuwd naar de nieuwe releases!

1 like

Moet je een account hebben om het te kunnen volgen?

Ik zie nu ook nog niets, het zou er al moeten zijn toch?