Mooi nieuws in deze barre tijd: Lorier Neptune III

Er komt nu een nieuwe live-stream.

Heb even zitten kijken en die nieuwe Falcon is wel top hoor. Vooral het formaat is aangepakt. Hij is veel dunner en dat vind ik belangrijk. En de lugs zijn ook mooier afgebogen. Best een interessant horloge voor het geld.

2 likes

Op IG live net stukje meegekeken. Nooit eerder van het merk gehoord maar ziet er goed uit!

2 likes

Ik kan het niet vinden. Gebruik ook eigenlijk geen instagram. Heb je een linkje?

Net de twee live-streams gevolgd. Toch wel een aantal nieuwtjes!
Voor jullie even op een rijtje;

• Neptune v3 komt in blauw en gilt
  • hydra krijgt een update in de zomer, volgens hen “funky”.
  • Gemini restock eind mei.
  • tegen het einde van het jaar een GMT in 39mm!

:grin:

• Ook plannen voor een ware dress watch
  • ze zijn bezig met een nieuwe stalen band

De nieuwe falcon ziet er wel ontzettend mooi uit, vooral de maatvoering en de dial. Het geeft bijna een beetje een millgauss gevoel…

Wat betreft de Neptune, ik denk dat ik nog prima tevreden kan zijn met mijn V2. Ik vond het toch jammer om te zien dat de plexi minder bol is.

Deze week zullen ze wat plaatjes online zetten in hoge resolutie, dus das mooi. :+1:

4 likes

Bedablt voor de beschrijving Timo! Is er ergens waar we het terug kunnen zien? Of zullen we nog even moeten wachten?

1 like

Ik ben benieuwd naar de foto’s. Heb het helaas niet kunnen volgen.

1 like

Om eerlijk te zijn zou ik dat niet weten. Misschien op de instagram pagina van Lorier?

Er moeten wel ´stories´ te moeten zijn op die Instragram pagina, maar blijkbaar kan niemand die vinden en wordt de URL door Lorier zelf naar hen gestuurd. Ik kan het overigens ook niet vinden middels een ´Instagram Story Finder´. Ik ga wel kijken of met het account van mijn vrouw de informatie kan achterhalen. Rare manier van marketing overigens.

2 likes

Door op de profielfoto van het account te klikken moeten ze wel te zien zijn. Ik kan ze ook terug kijken.

1 like

2 likes

Neptune V3 is dunner dan V2.

3 likes

Bedankt voor de foto’s!
Ik voeg er nog één toe: de falcon V2 vs V3

3 likes

En de Falcon. Wauw…

3 likes

Great minds think alike.

1 like

:beers: niet verkeerd he

2 likes

Begin die falcon steeds leuker te vinden…

1 like

Ziet er gaaf uit! Bedankt voor het delen!!

Ik zou graag het filmpje willen zien, maar kan het niet vinden. Waar kan ik deze story vinden? Heeft iemand een link?

Moet ik bij lorier kijken of bij worn and wound?

1 like

Instagram van Lorier en dan op het logo klikken.

Als het goed is kun je op de profielfoto van lorier op hun instagram pagina klikken (op mobiel), anders zou het ergens op de pagina wel te vinden moeten zijn neem ik aan. Blijkbaar kun je die live-stream niet delen :thinking:.

Hier een fotootje voor de sfeer:

3 likes