Vrijdag een e-mail ontvangen dat ze toch een fout hadden ontdekt (iets in de afdichting van de binnenste spanring, waardoor er water in het horloge zou kunnen komen), waardoor er een kleine vertraging is opgelopen in het proces. Ze verwachten de horloges de 18e van juni klaar te hebben waarna ze geen verschepen.
Wat apart!
Ik zag overigens dat de eerste het horloge al heeft ontvangen ( volgend instagram althans)
Dan is het gewoon een kul verhaal denk ik… dan zijn er wellicht een paar niet goed en dachten ze die gast in Nederland kan wel wachten
Net een berichtje gehad met een betaalverzoek en het bericht dat mijn horloge binnen 2 a 4 dagen op de post gaat. Ik ben benieuwd!
Super!! Ben stiekem wel een beetje jaloers .
Bombardeer in ieder geval dit topic met foto’s als hij binnen is.
Haha. Dat zal ik zeker doen, komt goed
Zojuist heb ik mijn horloge in ontvangst mogen nemen. Ik heb al wat foto´s gemaakt, maar die zal ik ergens deze week (wellicht al vanavond) posten. Ik ga hem eerst even op maat laten maken.
Hier is ie dan. Unboxing en om de pols. Kan nog weinig zeggen over het horloge en draagcomfort, want hij zit pas een uurtje om de pols. Eerste indruk is positief. Mooi hoe het plexiglas speelt met het licht en het patroon van de wijzerplaat komt daardoor extra goed tot zijn recht.
Prachtig! Kan me voorstellen dat het in het echt nog veel mooier is dan op foto’s. Ik ben benieuwd naar je review over een maandje of wat.
Die is dik. En de Miyota 9000 serie schijnt op 6r niveau te opereren. Ik vind het de juiste keuze.
Ja ik ben t met je eens, goede upgrade. Ik vind persoonlijk de ook nh35 prima.
Ziet er heel goed uit!! Dat je de groene hebt is denk ik ook de beste keuze
Idd daar zou ik ook voor gaan. Ben benieuwd hoe de bracelet draagt en wat hij vindt van de kwaliteit / looks etc. etc. Ik vind dit een van de mooiste watches en het verbaast me dat er weinig reacties zijn.
Wordt het gezien als opplak merk?
Gefeliciteerd, trouwens. Ik zie nu pas de tijdslijn.
Wat deed je besluiten om de sportversie en niet de duikversie te nemen? Als ik hierboven iets gemist heb, sorry.
Ik ben zelf niet van de duikers. Heb er ooit 1 gehad en vrij snel weer gekocht. Daarnaast vind ik dat 36mm het best valt op mijn pols.
Staat je dan ook goed.
Dank je wel! Ik zal binnenkort wat meer info geven. Wil hem eerst een aantal dagen om de pols hebben. Ben nog wel zoekende naar de juiste afstelling van het bandje. De warmte werkt ook niet echt mee, haha.
Echt nice! Veel plezier met deze nieuwe unit!
mooi klokje! Ik heb me net aangemeld voor de wachtlijst op de neptune III in het zwart