Mooi nieuws in deze barre tijd: Lorier Neptune III

Ik ben wel tevreden met een wachtlijst. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Waar kan je die falcon v2 vinden. Lijkt wel verstopt op da internetzzz

Dat zeggen ze over de Miyota 8203 ook die in mijn Citizen NY0040 zit. Aan de pols eigenlijk niet hoorbaar. Wel als je hem een flink schud en dan lijkt het of de rotor ook langer doordraait dan ik van mijn ETA’s gewend ben. Prima uurwerk hoor.

2 likes

Blue and Gilt Neptune, die is wel echt ontzettend mooi moet ik zeggen.

En voor degene die van plan zijn een model aan te schaffen, schijnbaar is de wachtlijst NU open. Je kunt je dus inschrijven, ik weet verder niet hoe dat werkt.

3 likes

Ik heb mij toch maar ingeschreven voor de Falcon green/gilt.

2 likes

Dat is naar mijn inziens de mooiste van alle nieuwe modellen, goede keuze!

1 like

Mooi! Black and gilt doet het voor mij…

1 like

Ik ben nog aan het overwegen om de Falcon II aan te schaffen, echter verwacht ik dat de wacht lijst nu toch al vol staat!

1 like

I neeed money. Zou wel gelijk die kroon veranderen. Way too big

1 like

Dat zou toch wel eeuwig zonde zijn, voegt juist karakter toe aan het design.

2 likes

Veel-te-groot. Het is gewoon disproportioneel.

1 like

Wat leuk!
Een hommage van een Invicta Pro Diver 1953!

1 like

Gisteren een email gehad dat ze verwachten dat mijn Falcon eind mei/begin juni verzonden gaat worden.

4 likes

Leuk! Welke kleur is het geworden? Ik sta op de wacht lijst voor augustus :frowning:

1 like

Als deze wat kleiner was, had ik meteen de Neptune gekocht… Maar die kroon…!

1 like

Ik heb gekozen voor de green/gilt.

Jij?

1 like

Heb voor de blauwe gekozen, maar ik zat heel erg te twijfelen. Eigenlijk alleen de witte is niet mijn ding.

1 like

Ik vond die blauwe ook erg tof. Misschien dat ik ooit nog voor een blauwe Hydra ga. Die spreekt mij ook wel aan

1 like

De Hydra gaat compleet veranderen volgens mij. Krijgt volgens mij een dubbele kroon en een inwendige bezel.

1 like

Heb inmiddels iets anders in de planning dus die Hydra gaat er niet meer komen, haha.

Wie weet in de toekomst.