Dit topic gaat bij mij zo de kliko in. Toedels!
Kom ik daar ff weg, ouwe Don Juan.
Minder en minder, dankzij de hulp die ik van de verschillende instanties krijg.
Bij het vorige model is de haat intenser.
Ondanks uw verfijnde smaak in horloges kunnen wij elkaar hier niet vinden
Dat maak je zn mooi vormgegeven horloge , matte lunette met fijne kartels, diepte in de wijzerplaat die ook mat is ,te samen in een matte ingetogen titanium kast
En dan ga je t complete design helemaal om zeep helpen en kom je met dit …
Ongelooflijk…
Oke ik zal mijn onderliggend probleem ofwel ervaring met de air king proberen te omschrijven.
Het was een zomerse avond juli 2020 toen ik in mijn eentje een wandeling maakte in Kralingse bos.
Na een km of 2 zag ik een groepje mannen een meter of 30 buiten het verharde bospad in een circel staan. Ze stonden alleen met hun armen naar beneden en riepen mij erbij. Leek op dat moment een horloge GTG/meeting van @HanDavinci dus ik was enthousiast en liep erheen. Ze waren ook enthousiast want er werd meteen een plekje vrij gemaakt. Aangekomen keek ik vrolijk naar beneden en tussen al dat vlees zag ik voor het eerst die air king om een pols.
Lang verhaal kort: die air king doet het hem gewoon niet voor mij
Lekker. Al 3 horloges in m’n collectie staan in dit topic
Ik zie Invicta als een vorm van humor, moet vaak lachen als ik die modellen zie.
Ha!
De volgende keer dat ik er eentje organiseer denk ik wel even twee keer na over mijn gasten.
Of ik stuur je naar Friesland.
Voor mij springen er altijd twee merken uit. Tudor > de meeste modellen mooi maar helaas die wijzers hoe hebben ze die ooit kunnen uitzoeken. Ik kan me niet voorstellen dat de ontwerper deze zelf wel mooi vind Breitling > van de meeste modellen vind ik de kleurstelling en de bezel te druk te opzichtig dus.
Nog een leuke: de tissot prx (en alle andere mode met geïntegreerde band)….niks mis met tissot, heb ook een tissot. Maar die hele seventies horloge trend, nee dankjewel. Ik wed dat het binnen no time weer uit het beeld is.
Bijna alles van Patek.
Ja zag het alleen die air king was nog niet benoemd
De Seamaster, speedmaster en AK zijn al de pineut. Mijn 116610 is waarschijnlijk ook gewoon but.
Als groot seiko liefhebber zeggen deze modellen en referenties mij niks, heb je misschien foto’s of nog beter maak een polletje hier
Snappik niet. De nieuwe AirKing is veels te groot en heeft een veel te drukke plaat. Dus dat gezicht klopt ook niet.
Rolexen, AP Royal Oaks, PP Aquanaut.
Ik vind er niks aan. Niet mooi.
Wanneer je lui bent zal het inderdaad lastig zijn iemands mening, hence de IMHO, te snappen.
Het enig juiste antwoord. Chapeau. Er is hoop, oale Patrick Bateman van mie.
Grappig. De onderste ziet er leuker uit.