Mooie horloges tot circa €30,--

Ben oprecht benieuwd, of er voor een bescheiden portemonnee nog horloges te koop zijn ná deze laatste 2 decennia, waarin veel gevestigde merken te duur zijn geworden.

Dus vanaf januari 2025 en verder het jaar in. Ik ben benieuwd.

1 like

Ja, zeker. Denk alleen al aan de Casio MRW.

15 likes

Deze voor 25 euro, voor mijn kleinkind in augustus 2025 gekocht en werkt perfect, ze draagt het dagelijks en het voldoed aan de eisen van een 11 jarig meisje. :grinning:

3 likes

als ik zo eens op de website van Casio kijk is het enige fatsoenlijke wat je nog onder 30 Euro kunt scoren een F91W, want de rest is in mijn optiek niet om aan te gluren.

Maar even serieus… We betalen bijna 9 Euro voor een pondje skere Douwe Egberts roodmerk, dus die 30 Euro klinkt in mijn optiek als een prijsniveau waarop je geen ander horloge moet willen overwegen dan een F91W.

17 likes

Topsuggestie.

Had iemand onlangs alweer gezegd dat deze daadwerkelijk door astronauten worden gebruikt?

Het is eigenlijk gewoon een speedmaster :laughing:

14 likes

Ook zo’n Timex T5K463 is best leuk, toch?

2 likes

2 pakken Douwe Egberts

IMG_5483

Casio MQ24 MQ-24-7B2LEG

7 likes

Naar goed HF gebruik het budget iets oprekken…

19 likes

Hetzelfde horloge kocht ik in 2023 voor minder dan €30,00, maar ruilde het tegen een ander horloge.

Omdat ik niet zonder dit geweldige horloge kon, heb ik toch maar weer een nieuwe gekocht. De prijs was nog steeds minder dan €30,00😊 (Het bandje op de foto had ik nog).

11 likes

7 likes

Q&Q is van Citizen toch? Kwaliteit schijnt voor het geld prima te zijn.

3 likes

Is idd van Citizen, dus de Q&Q horloges zijn aangedreven door een Miyota quarts movement. Heel betrouwbaar. En deze vind ik echt heel mooi! Voor die prijs, can’t go wrong :wink:

3 likes

In Alanya heb je een mooie Hublot voor dat geld. Wel even vragen om garantie, want volgens mij zijn het veel B-keuze modellen daar en niet altijd waterdicht. Wel leuk dat de Lira zo laag staat.

7 likes

Aan deze heb ik al veel plezier gehad

Voor dat geld een fantastisch horloge

En een uitgebreide keuze aan kleuren bandjes

Dus er zijn zeker mooie horloges te vinden rond 30€

1 like

Ik heb ze in dit topic niet gezien. Toolwatches genoeg, maar dat genrre kan ik niet meer mooi vinden, eerlijk gezegd. Dat betekent niet dat zo’n beuker niet cool kan zijn, maar mooi zal het nooit worden in mijn ogen.

Daarom vraag ik me af of er fatsoenlijke dress watches zijn voor weinig geld.

3 likes

Ik ook niet en het nut van het topic ontgaat me ook een beetje. Bij de Casio Timeless collection kun je wel iets aardigs kopen voor €75 en dat is natuurlijk nog steeds een koopje.

Cool zijn de toolwatches wel.

Hier staat horlogeforum voor Frits.
Ga je op een forum voor fietsliefhebbers ook vragen of er nog mooie fietsen te koop zijn voor minder dan €50,00 ?

4 likes

4 likes

Je kunt gratis op je telefoon kijken om de tijd te weten. Wat is het nut van een horloge anders dan een sieraad?
En welke criteria kies je dan bij minder dan €30,-?

2 likes

Mijn baas gaat niet blij zijn als ik iedere keer mijn telefoon uit mijn broekzak pak ipv mijn pols even te draaien.
Ik vind het best een mooie kunst om een goedkoop, maar ook goed werkend horloge te produceren. Of het mooi gaat zijn is een tweede, maar puur voor functionaliteit kan ik dat erg waarderen.

4 likes