Mooie kortingen

Ik kwam zojuist langs horloge.nl weet niet of het een vertrouwbare site is maar ze hebben best leuke kortingen voor de wat groter portomonee 1000-2500. En ook voor de mensen die iets minder willen besteden 300-900 gemiddeld 30% korting, en op sommige modelen zelfs 45%.
Weet niet of iemand iets zoekt doe er anders je voordeel mee. Hier een aantal screens ter illustratie

6 likes

Er is een apart topic voor aanbiedingen :wink:

2 likes

Die kreeg ik niet gevonden omdst ik dacht dat de groep leuke kortingen heten. Vandaar geen treffer bij de zoekbalk

Mooie kortingen…

Da’s ook best ingewikkeld, voor een nieuw lid.

Welkom Jef. Veel plezier hier.

2 likes

Dank voor het delen. En wees welkom Jeff

1 like

Ja er moet maar net wat tussen zitten voor een lid vandaar

Hoi Jeff en welkom. Ik zal nog es ff neuzen op die site :+1:t2: Veel plezier op dit forum.

3 likes

Welkom ! :+1:

1 like

Welkom bij de club Jeff.

1 like

Van harte welkom Jeff!:+1:

Betrouwbaar adres heb er zelf ook weleens wat gekocht. Dacht dat Henrik oprichter van het forum eigenaar is of was.

2 likes

Nu de volgende vraag voor alle harde kern collectors/liefhebbers. Wat is de beste tijd van het jaar om leuke koopjes te vinden. Kan me bijvoorbeeld voorstellen dat ze het met een blackfriday op zn mediamarkts doen omhoog en 10% eraf. Ben wel benieuwd wat jullie ervaringen hier mee zijn en wanneer jullie in het jaar de mooiste deals tegen het lijf lopen . Let me know

Prima website. Ze hebben ook een aantal fysieke winkels waaronder in Breda waar je de horloges eventueel op zicht kunt bestellen. In de winkel zelf ligt ook een uitgebreide collectie.

2 likes

Prima adres , ook in de winkels ruime keuze

1 like