Ik heb mijn oog laten vallen op een prachtige DJ uit 1978. Mijn sterke wens is een Rolex uit 1978, mijn eigen bouwjaar, en dit is de
Configuratie die ik het mooiste vind!
Kan iemand een advies geven obv de
Foto’s en onderstaande (Marktplaats-)tekst? Echtheid bijvoorbeeld? Lastig te zien, weet ik.
Altijd lastig vintage, inderdaad aardig gepolijst en de band is redelijk zeker niet top, is deze wel ooit zo geleverd? En niet achteraf samengesteld en waar is de lume op de wijzers? Service van 6 jaar geleden kun je nu niet veel meer mee, blijft een “mijnenveld” vintage als je er geen verstand van hebt, ook MP is altijd listig. Persoonlijk zou ik hem “voorbij laten gaan” maar ben zelf meer van recente bouwjaren.
Ik denk dat deze rolex aardig heeft bijgedragen aan de polijst ervaringen van horlogemakers… Op de 6e foto lijken de pushpin door de lugs te steken, als ze al niet ingekort zijn.
Staat deze op MP?
De foto met de bon van W&V is weer gedownloaded van Chrono24 (watermerk). Maar ik zie deze niet op C24 staan. Waarom is het origineel van die foto niet op MP gezet?
Ziet eruit alsof iemand erg van polijsten houdt. Mist volgens mij ook een lumebolletje op 10u positie. Lastig zien op deze slechte kwaliteit foto’s. 6 jaar geleden service gehad voegt ook niks toe.
De advertentietekst roept ook vragen op als je het mij vraagt.
Lijkt op een ‘Compliments’ card van S&C als ik de vestigingen onder de handtekening een beetje kan ontcijferen. Lastig te zien. Hoe dan ook….grote boog. €4950,- is ook niet niks