Mooie vondst Victorinox Titanium

Na lang zeuren van mijn vrouw vandaag naar Düsseldorf want ze wou naar de Zalando outlet store. Tijdens haar zoektocht naar de ultieme sneakervondst strompel ik wat door de winkel en spot een rek met horloges. Op het eerste zicht enkel wat plakmerken zoals Superdry en co maar toch begin ik te ‘bladeren’ tussen alle horloges. Deze hangen allemaal op een zwart kartonnetje in de rekjes. Tussen alle Superdry en DW hangen ook tientallen modellen van GC en Boss. Ik blader nog wat verder terwijl ik af en toe kijk of mijn blondine nog niet verdwaald is tussen de schoenen. Ineens zie ik, tot mijn grote verbazing, tussen de gifgroene Superdry horloges, een titanium Victorinox hangen. En nog mooier, met 70% korting. Dus geen seconde twijfelen en naar de kassa. Vrouw zoeken en blij naar buiten.

100 likes

Ah leuke vondst!

1 like

Mooie vondst en gave beater! Gefeliciteerd :+1:t2:

2 likes

Zo, da’s een serieuze korting :astonished::astonished::+1:
Daar was ik denk ik ook wel voor gezwicht :face_with_hand_over_mouth:
Zou er persoonlijk wel een iets fleuriger bandje op zetten :sunglasses:

3 likes

Zeker een leuke vondst. Ben benieuwd waarom deze een 2e keus is, een kleine imperfectie misschien…maar dat heeft Seiko ook :rofl:.

4 likes

De imperfectie kan ook zomaar zijn dat de doos wat beschadigd is en niet het horloge.
Leuke vonst, hele leuke korting, veel plezier ermee.

3 likes

Een toffe beater voor een zacht prijsje :+1:

1 like

Lekkere beater!:+1:

1 like

Mooie vondst! Een soort G-shock, maar voor volwassenen :grimacing::grimacing:. Er zijn ook andere kleuren banden verkrijgbaar, plus staal. Genoeg mogelijkheden om af te wisselen. Enjoy!

2 likes

Stalen bracelet op een Titanium horloge? :wink::wink:
Titanium bracelets hebben ze volgens mij niet :thinking:

2 likes

Gave vondst zeg! Met zo’n korting wordt het draagplezier nóg groter :sunglasses:

1 like

Dat zijn de mooiste aankopen! Veel plezier ermee

1 like

Kijk, zo wordt het shoppen nog eens aangenaam :+1:t2:

1 like

Oh nee, ik had een donkergrijze band met schakels in gedachte, maar dat zijn dus geen schakels, maar banen in die rubberen band.

2 likes

Die banden hebben inderdaad wel wat weg van een bracelet :grin:

Ik vind die oranje band wel lekker; enige is dat je dan eigenlijk ook de oranje secondewijzer moet hebben, en TS heeft de rode :thinking:

2 likes

U bent wel van de details :joy:. Maar je hebt zeker gelijk. Al vind ik de grijze van TS al wel fraai. En voor wat kleur dan maar een rode band. Staat ‘m ook goed.

2 likes

Misschien is een rode band wel mooi, ik ga het testen :slight_smile:

2 likes

Ook niks mis met de grijze band hoor, maar ik houd van fantaseren :sweat_smile:
Geniet van de aanwinst en succes met banden swappen :sunglasses:

2 likes

Dat is een hele mooie vondst en zeker voor die prijs. Daar zou ik ook geen seconde over twijfelen!
Veel draagplezier gewenst!

1 like

Dat is een bijzonder mooie prijs voor zo’n horloge. Van harte! :blush: :+1:

1 like