Mooie winkel, leuke korting - Gassan op Schiphol

Voor de experts en frequent flyers vast geen nieuws; op Schiphol is het leuk kijken en shoppen naar horloges.

Na ingecheckt te hebben en in afwachting van mijn vlucht naar UK even kijken bij Gassan. En ja hoor, ook de Tudor BBH - Black aanwezig. Al bij verschillende bronnen wezen kijken en ‘grijs’ lijken prijzen al snel een 15 - 20% lager dan bij de AD (S&C). Maar toch twijfel over service en garantie en zo. Maar bij Gassan - een AD - zowaar op het prijsniveau van de grijze importeurs. Met mijn boarding pass zou ik een Tudor BBH - B (lederen band) voor EUR 2.639 kunnen kopen. Nieuw, met garantie en dus via een AD. Mijn beste ‘grijze’ prijs (NL/DE/BE - wil kunnen zien & afhalen) was EUR 2.600 (nieuw model met inhouse uurwerk, niet de ETA). De prijs zou ook gelden voor een vlucht binnen de EU terwijl BTW vrij kopen in de EU al enige jaren niet meer kan. Gassan geeft 21% korting (tov. de MSRP) en maakt zo prijzen voor BTW-vrije intercontinentale vluchten gelijk aan EU vluchten. Daar het een korting is geeft dit binnen de EU bij de Douane ook geen problemen. Eea overviel mij wat en de prachtige, maar ook grote, verpakking van Tudor paste helaas niet meer bij mijn handbagage. Of te wel geen koop. Nog geen koop. De volgende keer… Of ik moet nog een ‘grijze’ aanbieding vinden die echt substantieel lager ligt. Helaas is de BTW korting alleen van toepassing na de veiligheidscontrole en niet in andere winkels. Maar op afspraak zou elk model met de BTW korting te leveren zijn. Da’s toch 21% korting tov. de MSRP en maakt zo een vliegreisje extra leuk. Of weet iemand nog een betere aanbieder van de Tudor BBH-B?

6 likes

Man, wat een lap tekst. Dat ga ik echt niet lezen zo.

11 likes

Gassan is op schiphol substantieel goedkoper en prijzen liggen op niveau grijze dealer.

1 like

Niemand die je daartoe dwingt :grin: Vond het leuk om ff zo een ervaring te delen. En misschien iets toe te voegen voor iemand die ook op zoek is naar iets nieuws.

15 likes

Welke is de Tudor BBH-B …? Foto?

Dacht hetzelfde: TL;DR :grin:

1 like

Inderdaad leuk shoppen bij Gassan.
Zag de Rolex Deepsea (116660) voor € 9.200 liggen, scheelt toch € 1.950 in vergelijking met de normale winkelprijs (€ 11.150).

Verder heel veel modellen op voorraad (OP, DJ, Submariner Date), helaas geen Explorer II Polar. Anders was die om de pols gegaan onderweg naar Griekenland :wink:

Heb 'm helaas nog niet :confounded: Maar hier de link naar de Tudor-site. Prachtige plaatjes… :heart_eyes: https://www.tudorwatch.com/watches/heritage-black-bay/m79230n-0001

@RDK. Gassan vertelde mij dat als je vooraf een mail stuurt ze (bijna) elke uitvoering voor je apart leggen of naar de Schiphol-vestiging brengen. Met dus de korting. Je zou dus ff kunnen bellen / mailen de volgende keer.

1 like

€ 11.150,00 ??

@Seikosarb Je schreef: … grote verpakking van Tudor paste helaas niet meer bij mijn handbagage.
Kan je dan niet afspreken die verpakking bij Gassan te laten liggen en op de terugreis weer op te halen, want anders heb je nooit een deal over mooie klokken die een flinke verpakking hebben.
Het wordt steeds moeilijker met de reisbagage :flushed: :grin:

1 like

Als je een easyjet ticket naar weet niet waar koopt voor 30 euri, kun je een aardige korting krijgen dus? Je hoeft vervolgens niet te vertrekken lijkt me.

1 like

:joy:

Super bijdrage, dank

7 likes

Kan niet altijd van hetzelfde hoge niveau zijn… :wink:

3 likes

Ben jij nu ook al gedegradeerd. Welkom bij de club.

Ik ben al een hele tijd geen “regular” meer. Ik post hier elke dag best veel en lees me een ongeluk, maar dat niveau behaal ik al een hele tijd niet meer. Ik denk dat dit een bewuste en handmatige actie is.

Ach, boeiend…

5 likes

Typfaud, ik bedoelde inderdaad € 11.150,- :joy:
Rolex prijslijst is van 2016, zie ik net. Weet niet wat de huidige adviesprijs is…

1 like

Had zelf laatst een kleine aanvaring met Jur; verbaast me dat ik nog TL3 ben.

1 like

Ik zag dat gebeuren, maar je bent gematst :grinning:

1 like

Ik wil je wel vlaggen hoor… :blush:

1 like