Mooiste Seiko 5 verkiezing

Huh😯…zijn dat dezelfde horloges?

De orginal en de re-issue (gok ik :wink:)

Ik heb zelf weleens getwijfeld over die onderste, voor een mod natuurlijk… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ah…oke…wel gaaf hoor😊

Zijn die nog te koop dan? Vind die blauwe vet😊

Allebei seiko 6119 rally divers…:wink:

1 like

Thanks😊…waar haal je zoiets? Ebay…en zijn er andere kleuren ook?

Er zijn heel veel kleuren en modellen. Maar ze zijn niet goedkoop, 400-600€😱

2 likes

Ja dan heb je wel een mooie denk ik(hoop je dan):expressionless::blush:

1 like

Heb er 2 beide met hetzelfde uurwerk uiteraard maar de blauwe loopt zo’n 40 sec voor in de week en de witte loopt 120 sec.achter in een week(draag een horloge altijd een week) :sunglasses:

7 likes

Yep, ebay en soms op fora. Maar ze zijn niet heel goedkoop idd. Heb een rally diver 6106 incoming. Das geen 5, maar de voorloper vd 6119.

2 likes

Nee…niet echt goedkoop nee, meestal met 5- jes vind ik ze net niet simpel genoeg(druk) maar deze blauwe is wel net heel mooi🖒😊

1 like

Easy

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/my%20watches/Seiko%20SNZH53%20Nato%202_zpsxyl0hcz7.jpg.html][/URL]

3 likes

Leuk, ben benieuwd! :smile: :+1: Nu ik nog wat op Ebay kijk was mijn schattig wel iets te hoog. Ze lijken zo.n beetje 300-500 te kosten.

2 likes

Zit zelf aan de onderkant van die range idd, inclusief de onvermijdelijke extra euros belasting…:wink: En dan hij is in matige visuele staat, althans de bezel inleg. Maar vond hem te gaaf om te laten liggen…:wink:

2 likes

Deze zijn ook leuk zou ik ook nog wel een keer willen hebben. Maar goed we dwalen af, het ging over vijfjes :wink:

4 likes

Lol, ach dit topic was toch al jaren dicht. Die zijn ook erg gaaf idd, gaan ook wel voor 400+ inmiddels

Ja ze stijgen allemaal. Dit soort klokjes koop ik eigenlijk alleen als ik ergens een obscure deal vind :sweat_smile: Mijn zoektocht naar het SOG vijfje loopt nog altijd.

1 like

Fijne topic. Veel moois gezien.

4 likes

Zijn ook gaaf🖒😊

Die zijn leuk (ėn zonder dat 5-schildje :clap::+1:).

1 like

Dus geen 5 en daar gaat het hier nu net over :bulb:

1 like