MoonSwatch voorraad ONLY

Iemand zicht op wat het beste tijdstip blijkt te zijn (vanuit ervaringen tot op heden) om een nieuwe voorraad te treffen in Amsterdam? Wil deze week toch eens een gok wagen langs te lopen.

Denk dat het afhankelijk is van factoren waarbij Swatch een nieuwe levering krijgt. Voor mijn gevoel gooien ze ze gelijk in de verkoop. Over het algemeen zou je zeggen dat dat s’ochtends is maar er is geen peil op te trekken. Nadeel is, zoals je van de week zag, dat wanneer het bekend is dat er voorraad is, binnen no-time een gigantische rij staat. Gezien er de hele dag door mensen vragen naar nieuwe voorraad lijkt de kans minimaal dat je er precies op het juiste moment bij bent. Totdat de voorraden eenmaal zo groot worden dat er meer aanbod dan vraag is. Zal een kwestie van weken zijn (vermoed ik). Maar de enige die dat echt weten zijn de mensen op het Swatch HQ… :stuck_out_tongue:

1 like

. . . . . dat niet zeggen om lekker potentiële klanten hun zaak binnen te loodsen in de hoop dat die misschien iets uit de voorraad meenemen.

1 like

Exact. Er is een hele groep aan opportunistische jongeren die in de buurt van de winkel op school zitten en/of wonen en dit al jaren doen met sneaker releases waar winst op te pakken is. Dat het deze keer toevallig om horloges gaat maakt niks uit, als het maar geld oplevert. Ik woon redelijk dichtbij de winkel, maar heb niet de illusie dat ik er de komende weken op tijd bij ga zijn, eer je er achter komt dat er voorraad is ben je al te laat.

Het is inderdaad hopen op betere beschikbaarheid en daling van de resale prijzen. Een online release op korte termijn gaat weinig oplossen, is alleen maar voer voor resellers. De site lag er vorige week al uit zonder dat er iets gereleased werd, laat staan als ze echt online beschikbaar komen met de huidige hoge vraag.

1 like

exact, zeggen ze in de boutique in Brussel ook (telefonisch), “er is genoeg voor iedereen”

Aangezien we nu zeker weten dat er vandaag geen voorraad meer gaat komen in welke winkel dan ook, graag een verzoek (opnieuw).

Kunnen we het hier a.u.b. alleen melden als er voorraad is, eventueel welke modellen als je dat weet.
Als je de laatste bent en het is weer op kan dat ook gemeld worden.

Verdere discussie graag hier: Omega X Swatch MoonSwatch Only
of misschien zelf nog beter hier: https://www.horlogeforum.nl/c/off-topic/6

Teveel meldingen die er niks mee te maken hebben.

17 likes

Hoe weten we dit zeker? Ik zou het niet helemaal willen uitsluiten, er zou toch ook een online drop komen?

Je hebt @Kahan zijn topic al dichtgetrolled. Nu deze nog, hou vol :+1:

18 likes

Ik ga zo weer langs swatch rotterdam. Wil nog een mercury scoren. Ik laat zo wel weten er voorraad is.

7 likes

Als ze een mars hebben hou ik mee aanbevolen :blush:

2 likes

Ik een neptune

1 like

Ik een Moon

Hier graag een Moon, Mercury of een Earth
Stiekem vind ik de Pluto ook wel wat hebben :+1: :crossed_fingers:

Haha, nu lijkt het net of @Kahan in de pauze broodjes voor de afdeling gaat halen.

Voor wie was het broodje met extra salami???

Het is al heel tof dat je kijk dat er voorraad is :+1:. Kan me voorstellen dat je geen inventaris ga opnemen.

8 likes

8 likes

Nee. Nope. Non. Nein. Nej. Njet. :slight_smile:

Als TS was het mijn bedoeling dat dit topic zou gebruikt worden om

Nu weet ik ook wel dat TS niet hetzelfde is als topiceigenaar, en dat ik dus geen enkele zeg heb over waar dit topic naartoe gaat (gelukkig maar, daar is het een forum voor), maar ik vraag me wel af waarom jij je als pseudo-mod blijft opstellen.

2 likes

Kunnen we het hier gewoon over beschikbare voorraad hebben, vriendelijk dank.

3 likes

Titel van de topic is MoonSwatch voorraad only, en kom jij hier interessant doen. Is het niet te vroeg om te trollen. Je weet dondersgoed wat mensen hier bedoelen maar oh nee hoor, we hebben weer een toetsenbord strijder.

Ik loop nu richting Swatch Rotterdam en over 10 minuten weten we weer. Oh misschien ben je traag van begrip, kan, niks mis mee, maar ik bedoel dus dat ik nu ga lopen naar Swatch Rotterdam om daar te vragen of ze de moonswatch horloges op voorraad hebben.

18 likes

Ja maar….:joy::joy::joy:

:+1:

image