MoonSwatch voorraad ONLY

Macht der gewoonte, dus :grin:

In Amsterdam uiteindelijk een rij voor niks er was niks binnengekomen

5 likes

Rij is weer weg

:joy:Je blijft er wel in hangen hè!
Wel fijn dat je verder zo on topic blijft. Fijne dag nog en succes met het bemachtigen van de MoonSwatch!:+1:t2:

5 likes

Lopen die knapen achter de UPS bus aan :joy:

1 like

Ja zo gaat het dus, bijna kansloos om er zo tussen te komen als je niet dagelijks in de buurt bent.

1 like

of wachten ze op die vuilniswagen? :smiley:

2 likes

Denk dat ze hier ook stiekem meelezen. We hadden het laatst toevallig over voorraad op woensdag.

Het zou slimmer zijn om dit in off-topic te zetten zodat ze niet mee kunnen lezen. :sunglasses:

5 likes

Daar ben ik het wel mee eens. Laat dat marktplaats/scalper tuig niet meelezen. HF only. Eigen volk eerst.

5 likes

Misschien willen ze de Clearly New Gent 41mm? Die is ook funky en kost maar 85 euro.

image

afbeelding

2 likes

het blijft lachwekkend dat trieste figuren wel hun mond durven open te trekken, maar als het andersom gebeurd wordt er gevlagged alsof er geen morgen is hahaha Je zal maar elke dag thuis moeten komen naar zo iemand.

ONTOPIC: ik denk dat ik in de middag weer even langsloop.

5 likes

Helemaal eens maar wij hebben ook alleen vermoedens…

1 like

Hoe druk en boos sommige zich hier maken. Je zal het maar zelf zijn…

1 like

Dat zijn gewoon jongeren met een gezond gevoel voor kapitalisme, ik dacht dat jij zoiets wel zou kunnen waarderen.

Jouw reactie lijkt wel op die van een linkse rakker je kent ze wel van die zuurpruimen die op groen links kunnen stemmen.

13 likes

Kijk er naar uit :+1:

Als je een politieke partij opricht ga ik op je stemmen! :+1:t2:

U schat mij totaal verkeerd in.

2 likes

Ik dacht dat ik zulke trieste figuren had geblokkeerd jo.
Daar gaan we weer.

1 like

Verkoopster in Amsterdam zegt dat er vandaag en morgen niks meer binnen komt.

1 like

Kunnen we de verkoopster vertrouwen :joy:

1 like