Thanks that’s the spirit!
Kahan gaat nog even voor ons in Rotterdam informeren, dan zijn we weer helemaal op de hoogte!
Thanks that’s the spirit!
Kahan gaat nog even voor ons in Rotterdam informeren, dan zijn we weer helemaal op de hoogte!
het is echt ontzettend frustrerend om te zien dit hele gedoe, ik herkend twee jongens die alweer eerder de MoonSwatch kochten, puur om deze door te verkopen…
Vraag mij serieus af of personeel dit weet, zou je wel mogen verwachten
Vanmorgen liep ik vlak voor openingstijd langs de Swatch store in de Koopgoot, er stonden toen 5 mensen in de rij. Ik ben even blijven wachten tot ze opengingen maar er was geen voorraad.
Ja en er valt niks tegen te doen…
Gewoon voldoende voorraad aanbieden op alle verkooppunten en online zou het volledig oplossen.
Zo moeilijk is dat niet voor Swatch, die dingen worden al sinds halverwege 2021 massaal geproduceert.
Dit is een grote publiciteitsstunt en iedereen werkt er gewillig aan mee.
Dit verbaast mij ook enorm, hoezo zulke kleine batches?!
Rijen voor de winkel, ophef online en in de media, iedereen hebberig. Swatch heeft zich weer op de kaart gezet.
Omdat er honderden swatch stores zijn wereldwijd. 50 horloges x paar honderd is al gauw een flinke batch in totaal.
Echt een stel schooiers.
Ach, die jongens proberen een centje bij te verdienen. Ik kan dat wel waarderen! Ze doen niks illegaals en zijn niemand tot last op wat horlogenerds na. Prima toch.
Zometeen dalen de prijzen en pik je een Moonmegaswatch bij hen op voor 300,-. Iedereen blij.
Tsja het is toch gewoon een mooie arbitrage mogelijkheid? De gemiddelde financier verdient zijn geld ook zo Zolang een dergelijk systeem bestaat zullen mensen blijven handelen!
Die fase zijn we toch wel voorbij na de release gekte
Geloof ik niks van het is een massaproduct hoe moeilijk kan het zijn
er staan nog steeds een paar keer per week rijen voor de winkels, mensen die er langslopen vragen zich af waarom Swatch zo hot is. Prima reclame, kost niets alleen wat tijd van een paar klanten die het graag willen hebben.
Klopt maar nu vallen ze onder de categorie parasitair
Mij kost het geen tijd hoor
Oh wacht sorry Vin.
Ik ook
Totale hypocrisie imo!
ik herhaal