MoonSwatch voorraad ONLY

Ik snap het wel hoor vind het ook echt vreemd dat onze überkapitalistische RLC hier zo boos om wordt.

Nee hoor ik snap het heel goed, is gewoon eigenbelang en dan gelden andere regels :rofl:

5 likes

Dank je wel, maar ik begeer geen moonswatch.

Wat ook echt helpt is niet reageren op de trollen. Elke reactie lokt een tegenreactie uit. Als je iets niet voedt gaat het dood.

2 likes

Als het over playstations en moonswatches gaat zijn het scalpers en k#t scholieren.

Zodra het over Rolex gaat het het een grijze handelaar.

6 likes

Was ook van korte duur :rofl:

1 like

Tip :point_down:

afbeelding

5 likes

Zo weer een heel voorraad topic volgeplempt met boze commentaren dat anderen hun commentaren voor zich moeten houden! Hilarische paradox… Ik snap niet waarom je zo boos bent als je even moet scrollen in een topic om de actuele info te vinden.

Je mag best zelf iets meer inspanning vertonen, in plaats van eisen stellen hoe anderen zich volgens jou zouden moeten gedragen.
Komt toch een beetje autoritair en dictatoriaal over

1 like

Zijn er nog MoonSwatch op voorraad?

Want geen betere raad dan …

2 likes

Ja er is net een lading van 500 stuks aangekomen in amsterdam, ga maar kijken! Want

verraad, of niet @Vin71? :smiling_imp:

3 likes

Er is vandaag geen raad aangekomen. Ik heb mijn best gedaan hoor.

Oké oké, pfff nou tjeee tja ach hmmm

Gedaan, ze hadden idd een mooie voorraad.

1 like

In 4/5 dagen 4/5 topics hierover vervuild. Klasse dames! Ik houd de updates wel in dat whatsapp groepje. Voor de leden die de voorraad willen weten stuur maar een pb.

14 likes

Kort off-topic bericht op deze ‘verstopte’ plek omdat ik het leuker vind als ie terecht komt bij een forumlid:

Nu ik de Sun heb weten te bemachtigen is de Mars die ik op de release dag heb gekocht eigenlijk overbodig en ik wil deze daarom verkopen aan een van jullie, gewoon voor de normale prijs.

Klein addertje onder het gras: er zit een butsje in de binnenste zijkant van de lug linksonderin omdat ik iets te lomp ben geweest met het losmaken van de pushpin (pas op, dat biokeramische materiaal blijkt niet erg sterk :face_with_monocle:).

Als je interesse hebt stuur me even een PB, dan vervuilen we dit topic niet verder.

27 likes

1wuoi7

4 likes

FTFY

Ps prima actie. :+1:

2 likes

Als iemand iets weet te bemachtigen waar hij vanaf wil! Beetje lastig voor mij Amsterdam

Online is the way for us

Deze is inmiddels gereserveerd trouwens, dus reageren heeft geen zin meer helaas! :pray:

5 likes

Prima actie! Helaas was ik niet de gelukkige, maar als er meer van ons zo wat weten te regelen voor een ander is dat natuurlijk top! Zo zorgen we er in ieder geval voor dat ze onder mede-enthousiastelingen terecht komen :+1:

6 likes

Ah crap, door alle verschillende moonswatch topics juist deze gemist. Voor degenen die eentje hebben kunnen scoren, lekker hoor!
Hopelijk komen ze toch vrijdagonline beschikbaar. :crossed_fingers:
Zoek nog een Mercury voor mijn pa en een Jupiter voor mijzelf :sweat_smile:

Op de een of andere manier werkt ook dit niet. Best vermoeiend he als je gewoon voorraad updates wil lezen.

1 like