MoonSwatch voorraad ONLY

Nu nog?

1 like

Ja want ik geloof niets van de online beschikbaarheid voorlopig.

Swatch heeft toch ook een winkel op schiphol?

Staat niet in de lijst van verkopende winkels. Alleen Amsterdam en Rotterdam.

Dat is geen brand store. Dus niet van Swatch.

2 likes

Rotterdam heeft op dit moment geen voorraad

9 likes

Ok, als ik het zo lees heeft een ‘spontaan’ bezoekje aan deze twee steden geen zin want kans is nagenoeg null. :expressionless:

Pluto blijft dus nog even ver buiten bereik.

1 like

En online ook niks, al werd er gefluisterd dat dat vanaf vandaag kon

Toch wel een misser dat ze geen reservering met aanbetaling hebben gedaan via de site. Ze hadden daarmee prima de scalper gekte kunnen indammen en denk dat heel veel mensen zo’n reservering hadden gedaan.

En om on-topic te blijven: online nog steeds geen voorraad :innocent:

6 likes

Iemand een idee over de voorraad in de store in Brussel?

Amsterdam heeft geen voorraad.

Dit is snel doodgebloed :rofl:

Van de site:

3 likes

Ze gaan dus nog wat langer de hype melken. Ik hoor het wel wanneer ze normaal verkrijgbaar zijn.

1 like

Ik neem aan dat de hype toch wel gaat liggen binnenkort

Whoe oeeehhhhh, 1,3K voor een plastic horloge.
De C prikjes lijken te werken :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Helemaal Links laten liggen deze hype release van omega / swatch. :wave:

1 like

Het begint wel erg gĂȘnant te worden voor Omega en Swatch dat ze hun logistiek niet op orde hebben. Leuk om een (tijdelijke) hype te creĂ«ren, maar als het geen limited edition is zou je toch verwachten dat ondertussen mensen gewoon het horloge (naar keuze) kunnen kopen in meerdere winkels of online. Hun marketing sucks!

1 like

Swatch is niet nieuw tot de wereld van massaproductie. De marketing is juist enorm bewust, heeft niet zo veel met logistiek te maken. Juist door dit schaarste te creeëren praat men nog steeds zo veel over de moonswatch.

2 likes

Volgens mij bedroeg de eerste release ca. 10.000 stuks wereldwijd (77 winkels x 150 of minder).

Denk dat ze er misschien 100.000 gaan maken om het allemaal enigszins exclusief te houden. Zouden ze er een miljoen maken dan is de omzet nog ‘maar’ € 250 miljoen, 10 miljoen stuks productie genereert € 2.5 miljard dat schiet lekker op maar met zulke aantallen gaan mensen de naam Omega misschien alleen nog maar met goedkope plastic horloges associĂ«ren dus zo ver zullen ze niet gaan.

Plus de ergste hype is wel weer voorbij denk ik zo. Ik ga er iig niet voor naar een winkel [moppersmurf modus] Ik hĂĄĂĄt winkelen [/moppersmurf modus] :rofl:

2 likes

Ja er is voorraad!

1 like