MoonSwatch voorraad ONLY

Waar ?

5 euro

8 likes

:joy:

2 likes

Bedankt dat je de Mars voor me hebt meegenomen :+1:
Is die €5 extra meer dan waard

3 likes

8 likes

Dan is de hype direct :dizzy_face: R.I.P :joy:

2 likes

Klopt wat je zegt. Ik heb zelf bij reclamebureaus gewerkt en dat schaarstemodel wordt vaak toegepast. Ik kijk met enige regelmaat of het horloge al online te koop is en begin na een paar weken er wel moe van te worden incl de lol om er een te kopen die duidelijk afneemt. Dus dat ik het gênant vind is puur persoonlijk.

3 likes

Amsterdam 13:15: geen voorraad (meer). Vanochtend zijn er 30 geleverd.

Gr, HJR

2 likes

Ik moet altijd denken aan Cartman’s pretpark bij dat soort kunstmatige schaarste.

And the best part is, you can’t come!

2 likes

Dan werkt het model dus blijkbaar niet goed :innocent:

Ik merk dit ook bij mezelf. Voor 250 euro had ik best een leuk kleurrijk zomerhorloge willen aanschaffen, maar intussen duurt het zolang dat ik haast weer vergeten ben hoe ze er uitzien.

6 likes

Ik weet niet of ze nog schaars zijn. Maar hier in Verona net de swatch store gepasseerd, en ze hebben dat rode ding dat lichtblauwe ding dat grijs rode ding dat groene ding op voorraad. Mijn ding is het niet.

13 likes

1x zo een rood ding en een zwart ding svp :v:

1 like

We zijn er al weer weg. Ferm onthoogheld over deze vitrine, nu ja ze hebben er toch niks te koop :joy:

2 likes

Op vakantie in Zwitserland vlakbij Basel dus even checken of daar een Mercury of Moon te krijgen is. In Basel momenteel enkel de Sun op voorraad. Het is nu warm genoeg dus maar laten liggen.

Wellicht bij een van de andere shops meer geluk in de aankomende weken.

Gisteren alleen nog maar de Sun…

1 like

Zojuist in Luzern ook geen voorraad, van de week in Interlaken ook niets.

Wie weet over een paar dagen in Zurich…

Brussel gisteren.
Al te laat zeker?
Kon er meerdere kopen hoor.

gone

Over voorraad gesproken:
Gekleurde moonswatches gaan al voor 300€ op chrono24 (behalve Neptune - die lijkt het moeilijkste verkrijgbaar?)
Nog even en pluto, sun, saturn en mars gaan voor onder list weg (er staan er echt honderden te koop)
Grijze moonswatches (moon en mercury) staan er nog wel voor stevige prijzen van 450 of meer….
Natuurlijk zijn er nog altijd lui die denken een paar duizend euro te kunnen vangen voor een Uranus….

die worden niet meer gemaakt

1 like