MoonSwatch voorraad ONLY

kom daar nooit :rofl:

1 like

Zo enthousiast als ik was toen dit uitkwam zo jammer is het dat ze het bewust lastig maken qua beschikbaarheid. No way dat ik ook maar de moeite doe om te kijken of ze her hebben of ergens anders kopen tegen meerprijs. Ik heb een Swatch store om de hoek zitten maar niet de uitgekoze shop.

Net in Munster een Mission to Pluto opgehaald. Mercury hadden ze niet meer…

Voor de rest, rood, geel, groen… de standaard modellen die vaker leverbaar zijn

Was niet tevreden over de uitlijning van mijn Mercury. Had vanavond de mazzel dat ik in Rotterdam voor strakke Moon mocht omruilen. Ik had keuze uit ik schat 10 exemplaren :innocent:

Mij werd De Moon aangeboden omdat de vervangende Mercury ook off-centre was. En ja… alle andere Moon’s waren ook allemaal off-centre.

4 likes

een moon was wel mooi geweest

Amsterdam Kalverstraat. Dit was vandaag

3 likes

Heb ik ook gehad. Ze vonden het maar onzin maar toch een nieuwe gekregen. Stond een halve seconde naast de index.

1 like

Omdat ik de Moonswatch wel een keer wilde passen net even langs de Swatch winkel in Rotterdam gelopen. Er waren vier licht kleuren op voorraad. De maat viel me mee (heb niet van die brede polsen). Als er een Mercury of Moon was geweest had ik er eentje gekocht denk ik.

1 like

Is zo’n afwijking niet te corrigeren met de kroon in de eerste stand uitgetrokken via de pushers? Of corrigeert dat alleen per hele seconde? Niet helemaal duidelijk op de diverse YouTube video’s. Mijn exemplaar staat goed uitgelijnd dus ik ga er maar niet aan sleutelen…

1 like

Heb het inderdaad zonder succes via de pushers geprobeerd. Ik kon ook geen YT video vinden die de fix toont.

Weet iemand hoe het momenteel (afgelopen dagen/weken) met de voorraad in Amsterdam is?