MoonSwatch voorraad ONLY

Net in Munster een Mission to Pluto opgehaald. Mercury hadden ze niet meer…

Voor de rest, rood, geel, groen… de standaard modellen die vaker leverbaar zijn

Was niet tevreden over de uitlijning van mijn Mercury. Had vanavond de mazzel dat ik in Rotterdam voor strakke Moon mocht omruilen. Ik had keuze uit ik schat 10 exemplaren :innocent:

Mij werd De Moon aangeboden omdat de vervangende Mercury ook off-centre was. En ja… alle andere Moon’s waren ook allemaal off-centre.

4 likes

een moon was wel mooi geweest

Amsterdam Kalverstraat. Dit was vandaag

4 likes

Heb ik ook gehad. Ze vonden het maar onzin maar toch een nieuwe gekregen. Stond een halve seconde naast de index.

1 like

Omdat ik de Moonswatch wel een keer wilde passen net even langs de Swatch winkel in Rotterdam gelopen. Er waren vier licht kleuren op voorraad. De maat viel me mee (heb niet van die brede polsen). Als er een Mercury of Moon was geweest had ik er eentje gekocht denk ik.

1 like

Is zo’n afwijking niet te corrigeren met de kroon in de eerste stand uitgetrokken via de pushers? Of corrigeert dat alleen per hele seconde? Niet helemaal duidelijk op de diverse YouTube video’s. Mijn exemplaar staat goed uitgelijnd dus ik ga er maar niet aan sleutelen…

1 like

Heb het inderdaad zonder succes via de pushers geprobeerd. Ik kon ook geen YT video vinden die de fix toont.

Weet iemand hoe het momenteel (afgelopen dagen/weken) met de voorraad in Amsterdam is?

Vandaag bij Swatch Brussel geen voorraad helaas.
Vorige maal waren ze gesloten voor een remod van de zaak toen ik in Brussel was,
Grote valies met alle modellen in de etalage maar geen stock.

2 likes

Iemand recentelijk nog in Rotterdam geweest? Ik wil eigenlijk op kort termijn een kijkje wagen, maar weet niet of het de moeite is.

1 like

belletje doen. Ik heb week of 3 geleden rond 2 smiddags gebeld. 3 kwartier rijden en 1 opgepikt. Aan de telefoon zeggen ze zo wat ze hebben liggen.
Op een zaterdag

3 likes

Momenteel op een bekende veilingsite… Moonswatch Mission to Neptune… Hoogste bod 1025 EUR… :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Zijn er ergens winkels die voorraad hebben? Heb niet echt een idee hoe het zit met deze horloges maar wil wel eens eentje proberen.
Ben niet bereid boven retail te betalen voor een stuk plastic dus 2dehands gaat het niet worden :sweat_smile:

Ik ben voor lange tijd in Barcelona, gister een moonswatch gekocht en ze hebben volgen mij ruime voorraad.
Mocht iemand er nog 1 willen stuur maar een PB, stuur ik hem voor je op!

3 likes

Gisteren toevallig. Lagen er een paar op voorraad, kon je zo meenemen. @caspertof

2 likes

Net in Antwerpen een “mission to Venus“ gekocht, liggen nog heel wat modellen voor wie interesse heeft.

Nee, Amsterdam is altijd leeg. Rotterdam heb je de meeste kans.

Nog eens in Swatchstore Brussel langsgeweest. Ze hadden daar weer niks, geen kloten. Wat een gezeik jongens

1 like

Vandaag in Biel in de drive in Swatch Store

Hadden ze dit in voorraad

2 likes