MoonSwatch voorraad ONLY

Ik blijf het maar vreemd vinden dat die dingen 1 jaar na launch (…) nog steeds niet gewoon op voorraad liggen.
En respect voor degenen die er zolang geduld voor hebben opgebracht.

1 like

Dat is marketing. Vraag opwekken en het aanbod krap houden. Dan blijft het artikel spannend als je het goed doet.
Swatch doet het al jaaaaren zo.
Omega en Rolex en nog een paar anderen kunnen dat ook heel goed.

Ondertussen zijn er ook productiecijfers bekend over de Moonswatch en in 2022 hebben ze er 1,4 verkocht in minder dan een jaar tijd.
Het is dus een ongekend succes voor Swatch en heeft niets met kunstmatige schaarste te maken.

Een zeer gewaardeerde forumlegende heeft zijn aanzien deze week meer dan waard gemaakt door hier op HF als eerste 2 MoonSwatches te verkopen voor €200 per stuk. Laat het een precedent zijn.

7 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

Geslaagd in Rotterdam vanmorgen :+1:

6 likes

Bingow :crazy_face: . Eindelijk gescoord in Brussel. Ik wilde Mercury of Neptune, of eventueel Sun of Saturnus. Ze hadden er maar 1 van, dus dat vergemakkelijkte de keuze :

SUN

Voor de geïnteresseerden: ze hadden ook nog Uranus, Jupiter en Pluto!

Heb je een bron?

https://www.swatchgroup.com/en/investors-space/annual-report

3 likes

Net in Rotterdam opgepikt

5 likes

rotterdam meer voorraad dan in amsterdam :stuck_out_tongue_winking_eye: :ok_hand:

Ik ga ook maar eens een bezoekje wagen naar Rotterdam hiervoor :slight_smile:

Alle drie in Rotterdam kunnen scoren😎

6 likes

Zijn er nog mensen hier op zoek naar een moonswatch? Ik ben straks in Antwerpen dus ik kan wel eens kijken wat er ligt.
Als er een moon of mercury ligt neem ik sowieso een mee om hier op het forum in het blauw te droppen (aan de normale prijs uiteraard) :+1:

5 likes

Als er Mercury’s op voorraad zijn mag je dit altijd laten weten.
Kan er wel zelf om gaan daar ik maar op een kleine 20 min van Antwerpen woon.

1 like

Top dat je dit aanbiedt zeg! Ik houd me aanbevolen voor een Mercury…
Hoor het graag.

1 like

Houd me zeker aanbevolen voor een moon! Leuk initiatief!

Ik hou me aanbevolen voor een Mercury of Moon :ok_hand:.

Bedankt al voor de moeite in ieder geval!

1 like

Ik hou me zeker aanbevolen voor een moon, pluto, jupiter, mercury of earth mocht er eentje in Antwerpen liggen!

En aangezien ik m’n bericht niet kan bewerken; super tof dat je het aanbied en de moeite!