En dan koopt je jongste dochter een ‘origineel’ omega x swatch voor je. En wil echt dat je het draagt. Wilde haar gevoelens niet kwetsen… wat te doen? Ik heb een aantal specifieke tell tales nagekeken en het is een kopie.
Ik zal maar geen foto plaatsen met de verschillen…
Gewoon lekker dragen joh. Lief dat ze überhaupt iets voor je koopt toch.
Opnemen in de collectie en dragen. Zonde dat het een kopie is, maar het blijft wél een authentiek dochter-kado, ongeacht hoe of wat.
Ik ga wel stiekem aan de binnenkant kijken wat er in zit. Ben wel nieuwsgierig. En zal hem dragen af en toe
Wel heel lief!
Als hij echt was had je hem dan wel gedragen of dan ook niet?
Jawel ze had het van haar fooien geld gekocht. Ik vervang hem stiekem in de toekomst.
Persoonlijk vind ik horloges waar een verhaal achter zit het meest waardevol. Lekker dragen en niet vervangen voor een originele. Die zijn vervangbaar…
Gewoon de harde waarheid. Lief dat je dit deed, maar het horloge is een fake, zo zie je dat… Hopla.
Iets met zachte heelmeesters.
En vervolgens haal je haar geld terug bij die oplichters. Heldenrol gelijk weer ingevuld.
Lastig ze heeft een verstandelijke beperking en heeft het van haar fooiengeld betaald. Dus dat wordt toch dragen
Ai. Dan komt de witte leugen in beeld, dat begrijp zelfs ik. Evengoed. Replica’s. Pfffff.
Tja
Welke versie is het? Hopelijk eentje die er vaker ligt.
En het maakt het alleen maar erger als ze ooit dit topic tegenkomt als ze Googled op MoonSwatch oid.
Kan jou het schelen? Dragen dat ding! Een cadeau is een cadeau.
En wat voor een!
Vooral het moeten zoeken naar bevestiging van een stel horloge maniaken…
🫣
Tis lastig. Ze zit op het punt dat ze dadelijk of beschermd gaat wonen of begeleid wonen. Dus ze zal vaker in de maling worden genomen. Dus je wilt haar ook weerbaar maken
Mars. Rode
Maar is zij in deze ook in de maling genomen?