'moonswatch'

Ik heb hier nog geen scooter gezien. Al die scholieren zijn op de fiets. :grin:

2 likes

het maakt het alleen maar erger als ze ooit dit topic tegenkomt als ze Googled op MoonSwatch oid.

Dan is ze oud genoeg om het te snappen. Voorlopig gelooft ze nog in Sinterklaas en is ze bijna 18 jaar

2 likes

Wilde je nou zeggen dat Sinterklaas niet bestaat? :dizzy_face:‍:dizzy:

Ik bedoelde er enkel mee dat het mijns inziens niks uitmaakt waar een cadeau vandaan komt. Je dochter heeft op eigen initiatief iets uitgezocht waarvan ze weet dat je het leuk vindt. Top!

Dat er een grote boze wereld is met nep producten, is nou eenmaal zo. Zie het als leerpuntje.

Ik krijg ook wel eens een knutselwerkje waarvan ik denk, dat had mooier gekund, mag ach, die kids hebben er moeite en liefde in gestoken. Dan is het voor mij al prima.

Iig succes met je keuze! Uiteindelijk zal je als vader toch de beste beslissing nemen :wink:

4 likes

Wist ook dat je het goed bedoelde! Sowieso ben ik bewust naïef en ga ik er bij voorbaat al vanuit dat mensen oprecht zijn. En die paar keer dat het niet zo is…risico van het leven. Scheelt maagzweren en burn-outs :joy:

3 likes

Houden, (sowieso, je dochter heeft het met veel liefde voor je gekocht!), en een echte Moonswatch proberen te scoren van dezelfde type.

Grote kans dat ze het niet door zal hebben. Kun jij genieten van een echte Moonswatch en kan je dochter ervan genieten dat pa zo blij is met haar cadeau!

1 like

Goeie tip, neem ik mee :wink:

Wat je ook nog kan doen, misschien eerder al genoemd, koop een echte voor jezelf en geef de eerste als cadeau aan je dochter (in de nieuwe doos natuurlijk). Onder het mom van; “Dan hebben we allebei dezelfde!”

2 likes

Update:
De dochter die ik eerder benoemde. Heeft dezelfde bug voor horloges als ik. Heb afgesproken dat ze per dag 10 horloges uit de vitrine of uit de andere verzamelplekken mag pakken. Ze gaat dan urenlang er mee aan de slag en heeft nu bedacht dat ze gewogen moeten worden…geen idee waarom. Tevens tekent ze de horloges na. Tja, zoals het er nu uitziet is ze ook de enige van de 5 kinderen die er interesse in heeft.
In de herfstvakantie waren we bij een juwelier in kleef. Daar hadden ze de Mars Moonswatch. Ze wilde hem zien en voelen.
Later tijdens het nuttigen van een stukje Schwarzwalder Kirsch. Zegt ze opeens ’ het klopt niet, de moonswatch in de winkel had een plaatje op de kroon, die van thuis niet’
Ik zeg braaf: “meen je dat nou?”
Haar brein werkt langzamer dan bij andere kinderen maar bij autisme zie je soms dat ze onverwacht goed dingen kunnen zien. Opeens zegt ze “wat een lul”.
Ik vraag haar wie? De man die me jouw horloge verkocht heeft. Ze was daarna stil en vroeg me “heb je dat niet eens gezien?” Ik antwoordde ontkennend. Zegt ze opeens: "Misschien moet je hem maar aan de buurjongen geven die heeft geen horloge, Maar dan moeten we terug naar Kleef met de kerstmarkt’ ik vroeg haar waarom maar dat is geheim zei ze.

Ik zou zeggen ik denk dat dit verhaal nog een vervolg krijgt…
Intussen heeft ze een NOS doorzichtig model swatch gevraagd die in de kast stond. Ik denk dat hij van de week in haar schoen zit. Gelukkig gelooft ze niet meer in de heiligman.

Ik denk dat de topic in december weer aangevuld wordt.

37 likes

Soms is het gewoon wauwtisme.

4 likes

Ze verbaasd me vaker. Loop je in zwitserland bovenop een berg en roept ze plots naar iemand met naam en toenaam. Is het een cassiere die ze ooit één keer heeft gesproken. 5 jaar terug

5 likes

Aah wat mooi om dit te horen.
Een aandoening is niet altijd een gebrek.

Topper :muscle:t4:

2 likes

:joy::joy:Geniaal verhaal​:joy::joy:

“Wat een lul” :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Mooie update, dank je wel en nu al benieuwd naar de December update. :slight_smile:

1 like

Ik ook. Het is nooit saai met 5 kids

2 likes

Latere terugkoppeling dan verwacht. Ik zou er nog op terugkomen. Was het hele verhaal alweer vergeten. We waren een paar weken geleden in Drenthe. We gingen naar Assen waar ik een Bulova vd vrouw kreeg. Mijn dochter stond bij de Swatch vitrine😁 Mijn dochter zegt tegen me ‘pap vertrouw je me?’ geef me dan 100 euro! Na wat nadenken heb ik het haar gegeven. Vervolgens verdween ze met de centen. Ze is nu al weken bezig dat ons trouwdag eraan komt. Gniffelen en het eigenlijk willen vertellen. Maar ik kan haar er steeds van overtuigen om te wachten want dan is het nog meer een verrassing. 30 okt weten we meer.

12 likes

Recht uit het hart :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Haha, spannend man. We zien het wel voorbij komen ergens eind oktober.

1 like

Update!?

Uiteindelijk werd het een mooie bulova want die ik van de vrouw kreeg was mooi maar ze zag een betere. Heb nu twee bulova’s

4 likes