'moonswatch'

@BroederBill Het vaderschap in een notendop. Je principes mogen ineens een stuk minder belangrijk zijn bij dit soort zaken. Daarnaast 100% schijt hebben aan wat een ander er van vind. Doe wat goed voelt. Dat zou in mijn geval zijn: dat ding om mn pols klappen en huppelend met haar naar school/werk/etc gaan, gewoon omdat het kan.

5 likes

Volgens mij heb ik nog een Mercury liggen maar nee, zou sneu zijn als ze er opeens twee zag :blush:

1 like

Mooi cadeau van je dochter. Hij is dan wel niet origineel maar het komt van je kind :+1:

5 likes

Yes wil do so. Ben wel nieuwsgierig naar het uurwerk. Waterdicht is hij in ieder geval heb ik ontdekt. Gedoucht en in zwembad gezwommen in de tuin

4 likes

Goeie vraag … naar aanleiding van veel reacties idd gewoon dragen. Heel lief van haar :blush:

1 like

Ja, gewoon lekker trots dragen. Jij weet het het best.

Mag al 21 jaar de vader zijn van een prachtige zoon met een meervoudige, complexe beperking. Er zijn altijd zorgen, maar er valt altijd nog meer te genieten. Alles wat hij ‘geeft’, komt direct uit zijn goede hart.

Van zo’n cadeau ‘uit haar hart’ moet je altijd genieten.

6 likes

Gewoon dragen, omdat het een mooi en liefdevol cadeau van je dochter is. Denk dat ze totaal niet in de gaten had dat ze de verkeerde versie heeft gekocht. Neemt niets weg van het gebaar.

4 likes

Ben inderdaad ook heel erg benieuwd naar foto’s van dit prachtige cadeau.
Kan mij geenszins voorstellen dat iemand daar problemen mee heeft.

Zo en niets anders :+1:

2 likes

Trouwens de tachywijzers doen het wel tot mijn verbazing.

Mission to Pluto ( poging tot :blush:)

Haha ik denk dat hij binnen dertig seconden al gevlagd was. Heb het al verwijderd😂

Kinderachtig om dat te vlaggen zonder je in het topic verdiept te hebben.

5 likes

Beste Bill,

Alles is al gezegd hierboven en ik zou het ook lekker dragen. De intentie en de ongelooflijke liefde die ze voor je heeft zit in in dit cadeautje verpakt. Haar confronteren met deze “miskoop” valt onder opvoeden, zoals je zegt heeft je dochter andere kwaliteiten en wat heeft het voor meerwaarde om te zeggen, dat het “ verkeerd “ was om dit horloge aan te schaffen?
Ze kent je en weet dat je van horloges houdt. Dan mag deze toch niet aan je collectie ontbreken? Dragen man… en genieten…

Met hartelijke groet,
Serge

7 likes

Maak je niet dik. Dat ben ik al. Sommige dingen gaan ook automatisch. Maar ik wist dat het zou gebeuren vind wel grappig. Hopen dat ik level 3 niet kwijtraakt😊

Zoals de waard is…:joy:
Ik knip alle nieuwe tekeningen uit na het uitprinten en stop ze in de/het stripboek. Sorry voor het slechte Nederlands. Kwam naar Ned toen ik 16 was dus soms zit ik er net naast. Kofschepen enz heb ik gemist voor mijn d,dt … De en het zijn ook nog wel eens mis

2 likes

Op zich qua prijs niet, 50 euro. Qua echtheid wel. Maar ach ik draag hem vandaag en zal zelf de kroon ingraveren enz😂

Nee joh LB, mensen die ik ken op het forum weten dat ik meer kijk wat ik leuk vind en mooi vind. En daar zitten hier en daar wat bewuste en onbewuste Franken vostoks en Mumbai specials tussen, waarbij ik kan lachen om de creativiteit van mensen die een paar euro konden verdienen. Een bijgevoegde 3de ster bij een 2 ster orient. Een gekocht horloge uit Cuba met kommandirskie kast en uurwerk met een opschrift Jenni en karibean en ook nog zogenaamd 300 meter waterdicht.
Ik denk niet dat Jacques Cousteau hem gebruikt zou hebben

1 like

Zeker! :sunglasses::+1:

2 likes

Ik heb hier nog geen scooter gezien. Al die scholieren zijn op de fiets. :grin:

2 likes

het maakt het alleen maar erger als ze ooit dit topic tegenkomt als ze Googled op MoonSwatch oid.

Dan is ze oud genoeg om het te snappen. Voorlopig gelooft ze nog in Sinterklaas en is ze bijna 18 jaar

2 likes