Mooren Watch New Vintage

Beste Mick,gefeliciteerd en de horloges vind ik zeer geslaagd.

Mvg,Radjoe

Gefeliciteerd mick!

Ik moet er ook nog even aan wennen (en dan vooral aan de wijzers)

De witte met zwarte band spreekt mij het meeste aan,op de een of andere manier komen de wijzers dan beter uit afsof ze daar meer op zich zelf staan,en daardoor meer bestaansrecht hebben (vaag ontwerpersgezwets ik weet het :slight_smile: )
succes!

gr dirk

leuke horloges en leuke bezigheid Mick ! succes en veel plezier ermee !

Mooie prestatie ik wens je onnoemelijk veel succes.(tu)

gefiliciteerd met het behalen van deze mijpaal en veel verkoop socces toegewenst

op zich wel mooie klok, dutch made staat mooi! dutch design zou wellicht ook kunnen icm het opschrift op de rotor! Wat ik echt erg jammer vind is de afwerking van de datum aanduiding, daar zou wat mij betreft een keurig kaderrandje echt niet misstaan in de kastkleur.

verders niets dan lof voor dit geheel, ik heb er naar uit gekeken en ben nog steeds enorm verwonderd over het zenith verhaal!!

kortom: veel suk6 verder op deze weg omhoog:-)

lj

Heb het horloge op de rikketik in mijn handen gehad en ik moet zeggen dat de kwaliteit en afwerking gewoon heel erg goed is. Kast is echt mooi zonder lugs, ligt goed op de pols. Kruis valt veel minder op in het echt en geeft het een bijzonder eigen uiterlijk. Alleen de kleur van de wijzers kan ik niet aan wennen.
Maar dit is zoals Mick het bedoeld heeft en daardoor dus wel geslaagd, maar ik ga hem niet aanschaffen.
Maar al met al zeker een geslaagd horloge.

Wat voor een uurwerk zit erin Eta8-)

Gefeliciteerd met je eigen merk en horloge!
Erg origineel ontwerp :~ ook mooie kleurstellingen en het Dutch made is erg leuk :~
Super hoor dat je dit voor elkaar heb weten te krijgen!(tu)

Hennie Schreef:

Wat voor een uurwerk zit erin Eta8-)

2824

Weet er iemand al prijzen, want daar ben ik wel benieuwd naar :slight_smile:

Bedankt(tu)

infiniti Schreef:

Weet er iemand al prijzen, want daar ben ik wel
benieuwd naar :slight_smile:

€839

lencoth Schreef:

Eindelijk is het zover:

http://i521.photobucket.com/albums/w337/lencoth/mo
oren.jpg

In de eerste plaats, Mick, gefeliciteerd met het
realiseren van je droom! In de tweede plaats, wat
vinden we van het design?

Ik vind ze erg mooi, maar zou bij het donkere horloge toch graag een anders gekleurde of vormgegeven secondewijzer zien, lichter van kleur in iedergeval.
Misschien zie ik dit live niet zo,… dus stuur er maar eentje op voor proef en je krijgt een “second” opinion !

:wink:

Net op de rikketik even naar gekeken niet mijn smaak maar ze hebben wel wat!
Grappige prijs ook : )

Proficiat met de lancering van je eigen horlogemerk, het ziet er vernieuwend uit en dat is toch ook een hele prestatie.

Keep up the good work!

Heb het horloge op rikketik al even om gehad: en ik ben ook om!
( en Mick gefeliciteerd en succes gewenst)

Ik ga voor de witte wizerplaat, ik vind de wijzers daar prima bij passen. Op de foto’s was ik niet direct overtuigd, maar nu wel.
Lekker eigenwijs ontwerp en zo hoort het ook. Doen wat je zelf denkt hoe het moet zijn.

De “Mooren” staat inmiddels op mijn wensenlijst, het was dat ik geen 839 op zak had… :stuck_out_tongue:

Nogmaals: succes.

Groet
Herman

Ja die prijs he, ben ik de enige die de prijs pittig vind? Of vind iedereen het een goede prijs? Ik snap dat er veel werk in het horloge gaat zitten, het ontwerp en dergelijken maar 840 euro voor een eta 2824 vind ik zelf wat hoog gegrepen, dit is geen bash reactie hoor, dat ik niet verkeerd begrepen word! Maar voor 500 euro oid had ik hem kunne overwegen, maar voor de huidige prijs is er zoveel anders te koop, Nu ik dit type denk ik tegelijk zou Mooren de nieuwe PAtek worden van de toekomst, want dan zou het nu wel een super koopje zijn :slight_smile:

floris Schreef:

Ja die prijs he, ben ik de enige die de prijs
pittig vind? Of vind iedereen het een goede prijs?
Ik snap dat er veel werk in het horloge gaat
zitten, het ontwerp en dergelijken maar 840 euro
voor een eta 2824 vind ik zelf wat hoog gegrepen,
dit is geen bash reactie hoor, dat ik niet
verkeerd begrepen word! Maar voor 500 euro oid had
ik hem kunne overwegen, maar voor de huidige prijs
is er zoveel anders te koop, Nu ik dit type denk
ik tegelijk zou Mooren de nieuwe PAtek worden van
de toekomst, want dan zou het nu wel een super
koopje zijn :slight_smile:

Ik ben het wel eens met Floris, de prijs vind ik ook pittig.
Ook vind ik het jammer dat er niets aan het uurwerk is gedaan. Denk aan schroefjes blauwen, rotor bedrukken/graveren. Ook omdat het een glazen achterdeksel heeft is het erg jammer.

Maar voor een eerste horloge vind ik het een hele prestatie!

Ga zo door mick.

mvg
Robbert

Ik vind het een geslaagd horloge. Ik zou persoon eerder naar de witte neigen. Wat ik wel jammer vind, en al eerder gezegd is, is de datum. Was misschien stijlvoller geweest om die helemaal weg te laten.

Maar natuurlijk al met al een prachtige prestatie en ik wens je dan ook veel succes in de toekomst met je horlogemerk!

O ja, en de prijs… Die is misschien wel wat pittig. Maar die andere Nederlandse horloges uit Utrecht doen euro’s toch?