Moppert je partner ook wel eens op je ?

Dat je teveel op het HF zit?
Je te veel horloges hebt?
Je te veel op het Uhrforum zit?
Tweedehands en Marktplaats aan t struinen bent?
Je een derde horlogebox hebt die al vol zit?
en dat je je computertafel eens moet opruimen??

en heb jij ook zoiets van; HUH???HOEZO??? :confounded::stuck_out_tongue_winking_eye:

16 likes

Check… :smile:

1 like

Dat laatste gelukkig niet, maar voor de rest. :thinking:

1 like

Neuh. Maar wat doe je eigenlijk met al die slaolie? :thinking::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Daar smeer ik me mee in om mijn partner te ontglippen als ze weer naar post1 gaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik had bijna een quote veranderd :grin:

(nog nooit gedaan en dat laat ik maar zo)

2 likes

Dat ik mijn sokken niet in de wasmand heb gedaan, de natte handdoek op de grond heb laten liggen, niet gespoten heb op het toilet na een grote daad. Verder eigenlijk nooit🤔

3 likes

Heb ik gelukkig geen last van . :yum:

1 like

Geen last van. TFW no gf :pensive:

2 likes

Neuj, ze heeft zich er maar bij neergelegd.

2 likes

Zou het eigenlijk niet weten, ben al een tijdje geleden gestopt met luisteren.

10 likes

Dat los ik als volgt op :

:grinning::+1:

7 likes

Zit je bij de politie?

5 likes

Heineken en sigaretten? Never nooit niet! En, nee, ze moppert nooit op mijn horlogeverslaving. :relieved:

1 like

Ik zit al 2 jaar :relaxed:

1 like

Nope. Ze is altijd benieuwd welk horloge ik om doe…, eigenlijk zegt ze vaak welke ze leuk zou vinden :wink:

Alleen de armida A1 moet ze niks van weten :pensive:

3 likes

Komt vanzelf. :wink:

Tuurlijk, lijkt me logisch dat ze dat in de woonkamer kont zeggen… Maar dan kort ik haar ketting weer wat in en ben ik er weer van af…

Maar on a more serious note; ja hoor, en zeker als er in een week een paar binnen komen, maar gelukkig valt dat mee. Ben nu een beetje aan het uitdunnen en aan het sparen.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Nog niet, maar ik beheers mezelf dan ook regelmatig. De collective had best al groter kunnen zijn, zeg maar. Ze geeft nog steeds doordacht commentaar op mijn horloges en de bandjes die ik erop hang. En ze vindt het leuk dat ik ben gaan modden.
Ik kan voorlopig dus nog doorgaan met de hobby.

1 like