Moppert je partner ook wel eens op je ?

‘wel eens’

LOL

2 likes

Zolang ik de aanwinsten alleen van m’n eigen (verdiende) centen betaal klaagt ze niet. Sterker nog, na onze laatste cruisevakantie, waar je bijna alles met de creditcard moet voldoen, moest ik zonodig op de terugweg in Duitsland die Pelagos scoren. Echter, de CC limiet was nog niet bereikt maar ruimte voor volledige betaling was er ook niet meer. Daar sta je dan voor de winkel, op je mobiel spaargeld overboeken had gekund maar wat doet m’n vrouw? Trekt haar creditcard en zegt “volgens mij is de limiet bij mij ook nog niet bereikt”…

Dank u, zo kan het dus ook! Ze heeft mij trouwens al eerder een x geholpen met een aanwinst betaling, de andere Tudor die ik heb. Vlak daarvoor had ik al een Omega gekocht en de spaarrekening was toen echt bijna leeg. Uiteraard heeft ze de centjes z.s.m. retour gekregen (voor haar hobby’s, tassen enzo…)

Kortom: mijn vrouw moppert niet maar moedigt slechts aan!!

Grt. Marco

5 likes

Dat klinkt net of je goede bekenden van elkaar bent.

Heb ik laatste zin “partner” ff in “vrouw” verandert, klinkt beter idd…Tsja, we zijn niet getrouwd…

Voor ons werkt dit al 20 jaar prima. Iedere maand maakt ieder een bedrag over naar de gezamenlijke rekening voor de gezamenlijke kosten en wat je dan overhoudt is naar eigen inzicht te besteden.

Overigens is het niet zo zwart-wit als het hier staat hoor. De nieuwe MINI Cabrio van m’n vrouw is drie jaar geleden zeer zwaar door mij gesponsord en die centen heb ik nooit teruggevraagd (ik gunde haar die auto van harte, staat overigens ook gewoon op haar naam).

Grt. Marco

4 likes

:thinking::thinking:

1 like

Staan al jullie computers in de keuken dan?

1 like

Alleenverdiener…dus wie is de baas over het geld :thinking:
Precies :laughing:

2 likes

Mopperen over uitgaven, tijdsbesteding op fora. Daar is ze inmiddels mee gestopt.
En een computertafel heb ik niet.
Verder heb ik gemerkt dat “hummen” goed werk als ze er toevallig weer over begint.

3 likes

Ik probeer zo min mogelijk meer te vertellen als het op horloges aankomt. Het boeit haar ook geen reet. Af en toe lekker liegen over de prijs van een horloge, heerlijk :joy:

5 likes

Mijn vrouw moppert altijd wanneer ik met elke gekochte auto meteen een afspraak maak bij JD Engineering voor extra peekaas:) tja…ik hou van van turbomotoren en daar is vrij eenvoudig wat extra pk’s uit te halen.

2 likes

Ze heeft liever dat ik horloges verzamel dan auto’s …
Je snapt het al, dat doe ik ook :wink:

1 like

[quote=“Tiktikehv, post:1, topic:89953”]
Dat je teveel op het HF zit?[/quote]

nee

nope

nooit

geen denken aan

derde pas ? amateur :wink:

LOL

2 likes

Sinds ze zelf het horlogevirus heeft niet meer :wink:

1 like

Geen last van! Die van mij zegt geregeld, schaf jezelf toch eens wat nieuws aan man, gun jezelf eens wat😀

3 likes

Klasse!

3 likes

Vrouwen zeuren alleen als ze wat te kort komen.
Dus moet je als man er gewoon voor zorgen dat dat niet het geval is.
Heb je ook geen gezeur.

4 likes

Ja soms, als ik met niks anders dan horloges bezig ben :). De zondag erop kijkt ze weer vrolijk mee op een horlogebeurs.

1 like

“Nee hoor schat, die had ik al lang!” :wink:

6 likes

Op het begin deed ik wel eens een datejust bij haar om en vroeg ik of het wat voor haar was.
‘ik ga niet met een nep horloge lopen’ zei ze…
'dat ie nep was kon je wel zien’
En nog meer van dat soort vrouwenwijsheid uitspraken :slight_smile:

En wat deed ik?
Ik zei helemaal niets :slight_smile:

1 like

Inderdaad! Zelf van alles kopen, en je partner niks geven kan natuurlijk niet!

1 like