Veel belangrijker dan het horloge (dat kun je ook elders krijgen) is de hele ervaring.
Waarom kijk je btw niet naar een jong gebruikte en een leuk diner in een sterrentent met je eega?
Veel belangrijker dan het horloge (dat kun je ook elders krijgen) is de hele ervaring.
Waarom kijk je btw niet naar een jong gebruikte en een leuk diner in een sterrentent met je eega?
Ik neem aan dat ze zich wel een beetje instellen op een mooie aankoop als je een afspraak hebt gemaakt. Enjoy!
en hij komt Beroyd de winkel weer uit
Ik zou de eerste batterij vervanging erin gooien als onderhandelpunt, je weet nooit hoe lang die horloges al in de bak liggen!
Je kan het treffen hoor.
Ik heb eens een Chinees binnen zien stappen in joggingpak met teenslippers die ze midden in de zaak lieten staan.
Die was t ff zat en zei ik kom een geelgouden Yachtmastel kopen kan dat? Die kreeg gelijk een stoel.
Never judge a book by it’s cover ging toen wel op.
Goh de mijne vaak wel, toffe gast.
Ik denk ook wel vooral dit. Ik heb al fantastische ervaringen gehad in winkels, standaard ervaringen en mindere ervaringen. Daar doe je dan achteraf je ding mee. Maar toch vooral fantastische ervaringen.
Toen ik dat tijdens corona deed, hebben ze twee flessen champagne opengetrokken en ben ik met een tudor buiten gestapt. Andere keten, maar toch.
@OneSixthRoy - geniet ervan. Ik ben vrij overtuigd dat het goed zal meevallen en je een fijne dag zal hebben. Ik wens het je in ieder geval toe!
Ik merk dat de reacties op dit forum al een goede voorbereiding zijn op een mindere ervaring morgen. Gelukkig zitten er ook reacties tussen zoals die van jou. We gaan inderdaad gewoon lekker genieten morgen en we laten het wel gebeuren.
Heb ik inderdaad voorgesteld (er staat er zelfs eentje in het blauwe gedeelte), maar omdat ze het kado geeft wil ze heel graag nieuw. Mee uit eten nemen s’avonds naar een michelin restaurant doe ik natuurlijk wel even
Dit is overal zo… Behalve het tankstation.
Het zijn jouw centen. De enige verwachting die je moet hebben is dat ze met respect en aardig (lees slijmerig) met je omgaan. Mensen zoals jou houden de zaak draaiend.
Veel plezier morgen en niet vergeten je vrouw een bos bloemen en iets lekkers te geven volgende week!
Ga ik
Ga ik zeker doen, en thanks!
Afspraak staat en ze werd er zelfs over gebeld, gaat goedkomen, thanks!
Je gaat hard. Nieuwe Tudor & Michelin ster eten! Je maakt mensen hier jaloers!
Ik heb hele fijne ervaringen en ook minder fijne.
Het ligt aan de persoon tegenover je en aan hoe je binnenstapt.
Ga uit van het positieve en maak er hoe dan ook een leuke dag van!
Hier alleen maar positieve ervaring met S&C in DenBosch.
Heel veel plezier toegewenst! Ze bijten niet hoor! En vooral je vrouw verwennen achteraf!
Al mijn ervaringen bij S&C Den Haag waren positief. Vriendelijke mensen met passie voor horloges. Prima koffie en met de bewaker Arie kon ik tijdens het wachten op mijn beurt erg lachen. Veel plezier morgen en vergeet niet. Er zijn veel mensen die liever klagen en negatief zijn dan genieten van zo’n prachtige ervaring en een geweldig cadeau.
@Bobbert…inmiddels ook al een aantal jaren daar leuke horloges mogen kopen. En deel ik net als jij goede ervaringen met de Haagse verkopers. Ook de jonge garde daar zijn echte horloge liefhebbers, heb ze ook mooie vintage exemplaren zien dragen.
Heerlijke koffie!
Dat geldt trouwens ook voor de juwelier verderop…van Willigen is ook zo’n topper!
@OneSixthRoy succes morgen! De Pelagos gaat je zeker bevallen.
Net als bij iedere andere winkel houdt de behandeling / ‘aankoopervaring’ niet veel meer in dan: ‘‘Mooi, mooi, mooi. Kopen?’’
Ik was gister met een kweilende baby bij SC den Haag en zeer tevreden allemaal heel professioneel!!
Leuke vent ook Arie hij ging nog rondje rijden door de Boutique met die kleine.
Maar hele toffe ervaring was het de manier al hoe hij het doosje opende en mij die paar extra seconden in spanning hield geweldig.
Ja en als het dan is waar je op hoopte zijn de verkopers ook echt blij voor je.
Het was trouwens mijn 2e bezoek.
Het eerste bezoek was ook erg prettig , ik kwam voor een aanvraag datejust maar wist dat dat moeilijk/onmogelijk zou worden en had al voor een paar andere merken mijn interesse laten blijken oa Tudor en Breitling.
Uiteindelijk keuze gemaakt om de blauwe en groene Breitling chronomat Automatic GMT te bekijken en vergelijken.
En nieuwe afspraak gemaakt toen ze 2 maanden later binnen waren.
Deze is het dus geworden.
Bij mij wel, indien ik thuis ben belt ie netjes aan (ipv pakket deponeren op de afgesproken plaats) hij weet dat hij een goede bak gemalen bonen, ook nog eens met heet water overigens , mee krijgt voor onderweg.
Have fun!