Morse is niet meer…

Hartelijk dank voor het delen.

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst aan de familieleden en alle direct betrokkenen.

Dat is zeker altijd weer schrikken met zo een enveloppe , Ik ken Chris helaas niet maar zijn familie en vrienden veel sterkte wensen in deze moeilijke periode .

Altijd naar, zulke berichten. Sterkte

sterkte en gecondoleerd

Sterkte en gecondoleerd.

gecondoleerd en veel sterkte voor de familieleden en voor HF leden die hem kenden.
ik las net een topic van hem uit 2008 VINTAGE STRIPTEASE.. Modem Burner , GEDULD Dit is een héle lange.. ! :D en wow wat een details en kennis (en ook wat een lange beschrijving met veel foto’s :slightly_smiling_face:)

8 likes

Altijd naar als iemand het huidige verlaat. Maar zolang zijn herinneringen er nog zijn is ie er natuurlijk. RiP

Gecondoleerd en sterkte gewenst met Chris @Morse!

Gecondoleerd :pensive:

Ik heb Chris nooit ontmoet, maar kan me zijn posts nog goed herinneren.

Gecondoleerd en veel sterkte voor de familie en vrienden.

Gecondoleerd. Heel veel sterkte voor Chris’ naasten.

Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende periode aan een ieder die Chris lief heeft mogen hebben.

Altijd spijtig een dergelijk bericht te vernemen :cry:

Moge Chris de rust vinden aldaar waar het hem nu heeft gebracht :pray:

Ik ken Chris (ook) niet, maar wens familie en vrienden veel sterkte :pray:.

Heel triest nieuws, mijn condoleances en ik wens zijn vrouw, kinderen en alle nabestaanden alle sterkte met dit verlies.

Sterkte voor familie en vrienden.

Condoleances aan alle familie en vrienden die hij achterlaat. Hij zal gemist worden!

Sterkte voor iedereen die hem gekend heeft :+1:

Sterkte en gecondoleerd

Balen. Ik kende hem niet persoonlijk maar af en toe kwam je een ontzettend sterke post van hem tegen.
Hoewel het merendeel van z’n posts van ruim voor mijn tijd dateert sprak er -voor mij- een enorme kennis en passie uit als je ze tegen kwam. Altijd jammer dat je dat daar niets meer bijkomt.

Gecondoleerd en sterkte aan iedereen voor wie Morse gekend heeft.

Gecondoleerd, Chris was idd een aimable man!