Moser - update

Voor degenen die nog niet afgehaakt zijn bij het moeizame verhaal van mijn beslommeringen met Moser; weer een kleine update want er is nieuws:

Ik ontving zojuist een telefoontje van Zimmerman, de sales/marketing director van Moser aangaande mijn Monard.

De afspraak was dat Zimmerman persoonlijk mijn klokje zou inspecteren voordat ze 'm terug zouden sturen.
Hij vertelde me dat hij dat deze morgen had gedaan. Kennelijk waren ze 't ook een beetje zat aan het worden, want het volgende is er aan gedaan:

  • nieuwe kast (daar zat een lelijke kras op van de laatste reparatie)
  • nieuwe wijzerplaat (kan me niet herinneren dat er iets mis was met de oude…)
  • het uurwerk is uit elkaar geweest, opnieuw gesmeerd, in elkaar gezet
  • uiteraard nieuwe ringen/pakkingen.
  • opnieuw gereguleerd - in 6 posities :slight_smile:
  • nieuw garantie bewijs, we zijn uiteindelijk weer een paar maanden verder.

Hij vertelde me dat 't horloge weer mijn kant uit komt. Ik ben benieuwd
Nu maar hopen dat er geen vieze vingers, krassen of andere onregelmatigheden op zitten :wink:

Groet
Mark

Tot dusver een goede service na een foutje!

Dit is toch wel netjes van ze, al hoop ik ook wel van ganser harte dat het horloge nu helemaal naar wens is zodat je er van kan gaan genieten.

Top! Goed geregeld allemaal. Ik meen me nog te herinneren dat de prognose voor de duur van het hele verhaal een maand of 3 was? Hoelang ben je hem straks in totaal kwijt geweest?

Veel plezier ermee.

René

Hoi Mark,

Fijn dat het opgelost lijkt te zijn.
Was het niet makkelijker geweest voor ze een geheel nieuw exemplaar op te sturen?

Groeten,

Martin

(:smiley: Je zou denken dat ze het nu wel voor elkaar hebben. Maar ja, je weet het pas als je het thuis hebt en dan nog… Ik help je in ieder geval hopen dat alles nu inorde is.

1e keer een week of 4, tweede keer een week of 4, derde keer een week of 7.
In totaal dus 3,5 maand weg geweest… Als 't daar dan bij blijft - vooruit :slight_smile:

Groet
Mark

effect was hetzelfde geweest; dit exemplaar had alsnog volledig overhaald moeten worden. Gezien de wachtlijsten voor Moser zal de aanlevering van de onderdelen wel een issue geweest zijn, waarom ze liever dit exemplaar volledig overhalen (wel nieuwe kast natuurlijk) dan een ander exemplaar sturen.
Mij om 't even; als hij maar “als nieuw” is als ik 'm terug krijg.

groet
Mark

goede service en hoop dat het aan je verwachting voldoet ,en hoop dat er eindelijk van kunt gaan genieten gr hans

hopen dat het nu goed gekomen is. Al hoewel ik een aantal dingen vreemd vind, wijzerplaat, uurwerk opnieuw in en ui elkaar met nieuwe olie…dat na 3,5 maand is sowieso niet best als dat moet. Maar ja ze zullen het wel weten, ik hoop iig dat je deze super klok als nieuw terug krijgt en dat het er voor jaren tegen aan kan.

Mijn beste,

Zo als ik het nu lees zal het horloge best in orde zijn.
Immers ik denk dat de heer Zimmerman er nu toch ook wel een ‘happy end’ van wil maken.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Het wachten wordt beloond! Je krijgt vast een schitterend exemplaar terug.

Groet,

Paul
Leeuwarden

Ik hoop dat de zaak nu tot een goed einde komt. En dan… genieten!!!

Groeten, Tom Vreeken.

Hoi Mark,

ik hoop dat het nu allemaal in orde is en je snel kunt gaan genieten!
Ze mogen ook wel wat Moser “goodies” meesturen voor het wachten en alle ellende die eraan vooraf ging.:wink:

Groet,
Arno.

Fijn om te horen dat alles toch in orde komt. Ik kreeg zojuist ook een telefoontje dat ik waarschijnlijk zaterdag mijn Hamilton Jazzmaster kan ophalen. Die was een maand weg.Ik begrijp dus een beetje hoe je je voelt. :wink: