Golf spelen schijnt daarom ook slecht te zijn voor mechanische horloges. In één keer een flinke klap…
Zeker.
Een MV Agusta bijvoorbeeld.
Ik ga denk ik naar andere concerten…
Geen probleem, doe ik al jaren op een
BonnevilleT100 2008
Tiger 800 XR 2012
Vulcan S 650 2018
Versys 650 2019
Op geen enkele motor problemen gehad met welk horloge dan ook. Harleys zijn wel kut. Vermijd Harleys. Die trillen, schokken en zijn onbestuurbaar.
Mein Darwin im Himmel. Ook concerten zijn te overleven, zowel zittende met applaus als in de mosh pit met springen.
En ja, ook golfen gaat goed.
Je klapt niet supersonisch, en iedereen heeft Incabloc / Diashock.
Hulde.
Was dat niet een Explorer die problemen kreeg na een theaterbezoek?
Dan zou applaus sws mindere zorg zijn
Waarschijnlijk helemaal waar.
Maar toch doe ik het niet.
Is ook zo, kan er prima mee leven
Brutale 1090 rr hier
Cool. Ik heb de allereerste Brutale, de 750.
Helaas staat hij al maanden kapot bij een motorzaak…
Mv agusta is gaaf.
Italiaanse volbloed ras paarden zijn geweldig.
1098
Le Mans
Gs adventure is wel horloge friendly.
Graag wil ik eens een panigale proberen, welk horloge er bij moet maakt niet uit.
Heerlijk harlie een beetje plagen,en een leren hesje staat mij niet zo goed. En rijd niet graag in groepjes en draag geen gouden Rolex
Ik rijd al heel wat jaren - 44 om precies te zijn - motor en heb altijd een mechanisch/automatisch horloge om. Ik heb er nog nooit problemen door ondervonden.
Echter, tijdens een trip afgelopen najaar viel bij een tankstation - gelukkig - de Zenith DEFY Clssic van een vriend van me van z’n pols af. Er was een pinnetje, waar de band mee aan de eindschakel zat, gebroken. Ik neem aan dat dat uiteindelijk toch door vibraties (Ducati Multistrada) gekomen is.
Zenith heeft het echter keurig onder garantie hersteld, inclusief een volledige servicebeurt omdat het horloge op de straat gevallen was.
Waarom zou ik een horloge op de motor dragen
Ik rij dus altijd zonder. Zit ook minder prettig met jas en handschoenen.
daar zijn ook meningen over verdeeld. maar als je over trillingen hebt dan is Harley daar een master in hehe rij er zelf op verschillende meganische horloges nooit problemen ermee gehad.
Jaren lang woon werk verkeer gereden op de motor (BMW RT en Gs) en me nog nooit afgevraagd of mijn horloge daartegen kon.
Bij mij na een dikke 200.000 km nog nooit problemen mee gehad
Dus hout hakken ook zonder?
Stresstest: Fortis Official Cosmonauts “Amadee-20” versus een boxbal:
https://www.instagram.com/tv/CcYHgoAjYm7/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ik heb mij dit ook al eens afgevraagd. Doe voor alle zekerheid een quartz horloge om. Afhankelijk van type horloge en type motor ga ik voor zekerheid.
Rocket ride : Extreme Watch testing:
Een mechanisch horloge ook shock en vibratie proof
Dank voor alle antwoorden, leuk om te lezen. Ik heb zelf ook nog nooit problemen gehad. Wel met m’n iPhone camera’s, die kapot gingen van de trillingen.
Ik rijd zelf met Aprilia Tuono V4.