Q-Watches

Bandje overgenomen van Roel. Fijne communicatie over&weer en alles pico bello geregeld…:+1:

1 like

Van Roel een mooie duiker gekocht in sublieme staat. Top! Vlotte communicatie en een deal gesloten waarbij wij elkaar begrepen :wink: Alles uitermate goed verpakt ook. Highly recommended :+1:

1 like

Horloges verkocht aan Roel. Toppie communicatie inclusief een flinke lach :grinning: Een volgende keer weer :ok_hand:

1 like

Boek verkocht aan @MotoSkooly, prettige en snelle communicatie. Al met al een fijne deal en zeker een aanrader! :+1:

2 likes

Ook hier een positieve ervaring, bij de verkoop van een (stalen) band…

Sympathiek contact, en vliegensvlugge afwikkeling, absolute aanrader!

Thkz, Roel. @MotoSkooly

2 likes

Roel, bedankt voor de prettige zaak.
Fijn en vlot. Net als de afhandeling. Top!
Veel pezier met de DB.

1 like

Gisteren de Halios Seaforth van @MotoSkooly ontfrutseld! Ik val in herhaling na de zoveelste ‘deal’ met Roel maar…; wederom super ontvangst met hapje en een drankje, heerlijk in de watten gelegd :smiley::+1:
Nog een wasbeurtje door het lieftallige hondetrio gekregen als bonus … top Roel. En uiteraard ook bedankt voor de geweldige Halios :heart_eyes:

2 likes

Mooie gelegenheid om te toetsen of alle lof die toegezwaaid wordt terecht is.

Nou, daar kan ik kort over zijn: yes, yes en yes.
Of het nu om de horloges zelf gaat, of om de communicatie, of om de ideeen die nodig zijn om het totaal tot succes te maken.
Het klopt allemaal.

Zo mag het, en zo hoort het te gaan.
Ik ben een tevreden man.

Thnx @MotoSkooly :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Motoskooly. Alles helemaal zoals het hoort, echte liefhebber, snelle betaler, blije ontvanger!!

Zo is het leuk!

1 like

Gisteren een perfecte ruil met @MotoSkooly. Elkaar op alle manieren tegemoet gekomen en onder get genot van een kop koffie de deal beklonken. Natuurlijk nog even wat horloges en foto’s over en weer en het weekend kon beginnen. Bedankt Roel!

2 likes

Mooie Tourby overgenomen van Roel. Prettige en vlotte communicatie en ubersnel verzonden. Perfect…dank Roel :+1:

3 likes

Zoals te verwachten: snelle en sympathieke deal met @MotoSkooly !!
Dank en graag tot de volgende keer, de Precista zit al om de pols!!

1 like

@MotoSkooly is TOP.
Kan er niet veel anders van maken, super sympathieke gozert. Snelle en vooral ook leuke communicatie en een groot fan van nieky holzken :rofl:.
Ik schrijf het nog maar eens … Roel is TOP

3 likes

Bandje gekocht, ging super snel! Bedankt.

1 like

Citizen aan @MotoSkooly verkocht …leuk gesprekje gehad en het geld stond razendsnel :astonished: op mijn rekening…dus ik kon niet achterblijven en snel pakket verpakt en dezelfde dag verstuurd… :exploding_head::joy:

Veel plezier met de CTZ Roel!! en groeten aan de vrouw :+1::smiley:

2 likes

Seiko band verkocht aan @MotoSkooly

Alles dikke prima :grinning::ok_hand::+1:

Thanks Roel!

1 like

Na eerder (zie boven ergens) een koop bij Roel zelf, waren @MotoSkooly en ik nu in de bemiddelingsstand gezet voor een vriend.

Allemaal weer zo fijn, snel en goed kunnen regelen. En zowel koper als verkoper blij!

En zo hoort het: dank wederom👍🏻

2 likes

Horloge gekocht van Roel,

Prettig contact gehad.
Erg snel verstuurd!!!
Niks mis mee, maar dat weten de meeste hier wel.

Roel bedankt en tot de volgende keer.

1 like

Citizen Grand Classic van Roel overgenomen. Soepele onderhandeling en dag na betaling op de post gegaan.

Zeer goed ingepakt ook overigens en horloge is in de staat zoals beschreven. Al met al zeer tevreden.

Roel bedankt!

-Naz.

1 like

Vandaag Grand Seiko van Roel overgenomen en opgehaald. Prima deal en prettige ontmoeting.

Dik voor mekaar dus!

1 like