Ik ga nu best vaak mountainbiken maar is het slecht voor een automaat (invicta pro diver 36786 automatisch herenhorloge - 44mm) of maakt het niet uit
ach, als de NASA astronauten naar de maan schiet met een horloge om…
Beter van niet… maar als ie kapot gaat ach
Kan je gewoon meet fietsen geen probleem.
Ik doe er ook alles mee.
Ook met een breekhamer sloop hamer.
Bij afdalen alleen rechterhand aan het stuur houden.
Is al eens een topic over geweest, net als het gebruik van een automaat bij tennis en golf, ook sporten met impact op je horloge.
Ik zou het niet riskeren met dat gestuiter. Ik draag op de mtb altijd een quartz.
Maar er zullen er vast zijn die zeggen dat je het gewoon moet kunnen doen.
En er zijn er altijd bij die adviseren dat je dan een Rolex moet kopen , let maar op.
Dank dat over een oneffen straat fietsen met een normale fiets schadelijker is.
Dat is een lekkere kroon om in je hand gepord te krijgen
De IWC Hand Stamp
Omdat de meeste IWC-adepten iets bescheidener mensen zijn?
Lekker met de Invicta gaan mountainbiken, daar kan een automaat goed tegen.
Kan een horloge dat niet hebben is het gewoon een k@thorloge.
Al is de Omega Speedmaster die NASA gebruikt geen automaat maar een opwinder.
Met een Invicta zou ik juist extra hard gaan…over het horloge zelf
Maar ja, ieder zijn eigen ding.
Pfoeh, net even zitten lezen, hierover. Op zich wel gaaf. Maar fraai kan ik 'm toch echt niet noemen, deze IWC.
Ik denk dat het in de basis best goed zal gaan. Zelf ben ik tijdens het sporten altijd (een soort van) horlogeloos.
Tijdens het hardlopen gebruik ik een COROS Pace 3 wat zeker een soort van horloge is.
Op de fiets (weg, gravel, MTB) gebruik ik een dedicated GPS unit (Hammerhead in dit geval) met hartslagband. Da’s tevens een goed moment in de zomer om de polsen te laten bijkleuren
In alle gevallen wil je zeker geen zwaar horloge op je pols hebben stuiteren. Als het al niet slecht is voor het uurwerk dan is het zeker irritant tijdens het sporten.
Bij een Rolex hoef je je geen zorgen te maken over dergelijke vragen. Ter info
Done
Dat dus, een zwaar horloge is helemaal niet lekker aan je pols tijdens het sporten. Bij een MTB hangt het er vanaf of je voorvering hebt denk ik. De dikke banden vangen natuurlijk wel het nodige op.