Movado cal 115 vintage

Te koop:

Merk en model: Movado cal 115
Diameter: 33/34mm, bandaanzet 16mm
Leeftijd: rond 1955
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2019
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: -
Verzendkosten inclusief
Conditie (krassen, werking etc): mooie, ongepolijste vintage staat, alle onderdelen origineel. Wijzers en indices mooi en onbeschadigd, met alle originele radium-lume intact. Wijzerplaat heeft een egale eggshell kleur. Het Borgel/FB kastje heeft nog de correcte brush op de zijkanten en de overgang tussen de drie facetten/knikken op de lugs is nog strak. Uiteraard normale gebruikssporen rondom. In 2022 heeft het horloge voor het laatst onderhoud gehad. Leuk leesvoer: Vintage Movado: een introductie
Soort uurwerk en kaliber: Movado cal 115 bumperautomaat
Prijs: 450 euro (head only)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

8 likes