"Movements watch service" Enschede (voorheen Michel Ten Berge)

Michel Ten Berge is onlangs van naam veranderd in “movements watch service” en is gaan samenwerken met zijn oud QWS collega Jasper.

Onlangs een Breitling Shark automaat laten reviseren/opmaken. Zoals ik al gewend was ronduit strak werk en een schappelijke prijs.

Verder is het nodige geinvesteerd in apparatuur waardoor ze nu gecertificeerd Omega & Rado servicecenter zijn, wat de aanvoer van originele onderdelen vergemakkelijkt.

Bij Movements watch service dus de vertrouwde expertise in alle merken die ik al gewend was van Michel Ten Berge, maar nu met een uitbereiding in capaciteit wat de doorlooptijd in mijn ogen alleen maar ten goede komt.

Absolute aanrader in het Oosten!

Hier zijn ze te vinden;

Door een zeer positieve ervaring wil ik de positieve recensie onderschrijven.
Mijn Omega Seamaster was al eens voor een redelijk bedrag gesloten nadat ik hem zelf had opengemaakt. Ook al eens een batterij gewisseld. Bij de laatste batterij wissel constateerde één van de twee dat de wissel te snel kwam. Zij stelden een revisie voor tegen een redelijk bedrag. Ik was benieuwd want dit al lang meegaande horloge was ook na een kostbare officiële revisie nooit helemaal gelijklopend. Maar nu na enkele maanden constateer ik dat hij nog steeds klokgelijk loopt. Een mooie prestatie. Bedankt.

Afgelopen vrijdag richting Hengelo gereden vanuit Leiden om mijn Breitling Aerospace na te laten kijken. Mail contact gehad met Jasper die altijd snel reageerde. Geluidsmodule van de Breitling werkte niet en Jasper zou hem proberen te repareren…helaas niet gelukt maar netjes nieuwe batterij geplaatst en de Breitling weer 100 mtr waterdicht gemaakt voor een schappelijke prijs. Fijne ervaring en zeker de moeite waard om richting het oosten te rijden. Super service voor een goede prijs en breng zeker mijn Breitlings voortaan naar Movements.

Ik ga altijd naar movements, al jaren lang en nog nooit een probleem gehad. Altijd goede adviezen en goede prijsopgave. Ik blijf er zeker komen!