Goeiemiddag dames en heren,
Na verzoek en door eigen aanhoudende interesse na een paar dagen nog even een voorstelrondje.
Ik ben Maurits, pas afgestudeerd en omdat ik veel te kieskeurig ben door familie op pad gestuurd met een budget om ter herinnering aan het afstuderen een horloge aan te schaffen! @RLC is een persoonlijke vriend van me die ik al eerder heb ingeschakeld omdat ik toch al een tijdje op zoek ben naar een echte klok. Hij adviseerde me eens hier te kijken. And here we are!
Mijn horloge collectie bestond de afgelopen jaren uit een Cortese Savoia (C11107, gouden kast, witte plaat en leren band) en OOZOO Vintage (C8175, met groene plat en mesh band). Natuurlijk Chinese plakmerken, maar dessalniettemin veel plezier van gehad!
Vorige week heb ik de collectie uitgebreid met 3 super classy 80’s Casio’s. Gewoon omdat ik de illuminator heel tof vindt.
Afgelopen donderdag heb als afstudeercadeau @Flo ontdaan van zijn Omega speedmaster Reduced! Holy shit! Wat een topklok! Onwijs blij mee! En heel genant, maar je wordt er wel hebberig van! Dus verwacht hier nog wel een tijdje rond te blijven neuzen! Graag tot snel!
Nee, deze kreeg ik bij de Omega. Is een mooie variatie voor naar kantoor. Ik zoek eigenlijk nog een mooie bruin 18mm lederen strap voor erbij (match your leathers), dus als iemand iets aan te bevelen heeft: I’m interested!
Beste Maurits, heel veel plezier hier op het forum!
Je hebt een mooie nieuwe aanwinst!
Maar ken wel je klassiekers…
Blauw of grijs pak = zwarte schoenen.
De makelaars en bankiers van voor 2008 deden dat al verkeerd. Die droegen toen ook al cognac bij hun pakken.
Overigens vind ik het zelf allemaal kunnen, mits het kwalitatief allemaal verantwoord is.
Welkom Maurits, veel plezier gewenst hier op het HF. Je merkt dat men van alle markten thuis is, ook van etiquette op het gebied van pakken&accessoires​:sunglasses:.
Van Harte Welkom Maurits, ik zie duidelijk de eerste verschijnselen van het virus al de kop op steken. We kunnen nu al constateren dat het helemaal mis met je zal gaan, maar het gaat wel met veel lol mis dus geniet er van en veel plezier hier