Mrt-Apr: Tissot PRX 35mm. Wat vinden we ervan?

Hoi, ik zag her en der wel een bericht hierover, maar nog geen topic met de eerste plaatjes.

Tissot heeft op Instagram de eerste plaatjes gedeeld van de 35mm versie van de bekende Tissot PRX. Ik weet nog niet of het wat voor me is, zeker niet op basis van die steriele productfoto’s, maar de maat vind ik interessant. Wat vinden jullie?

Tot nu toe vier versies (die ik zie):

Met tekst erbij:

40mm quartz is €370 en blijkbaar wordt die even duur.

Eerder kondigden ze deze al aan, die staat ook al bij Bouman (voor €100 meer overigens)

20 likes

Jammer dat ze niet een automaat in deze kast leveren. Ik vind de dial van de automaat ook mooier.

Voor mij niet erg want ik denk dat ik de 40mm prima kan hebben.

4 likes

Grote kans dat ik de blauwe ga halen. Formaat is perfect.

3 likes

De ijs blauwe vind ik wel erg vet! Maat klinkt ook erg goed trouwens. Misschien eens bekijken als ze uit zijn.

Als er ook een kleinere automaat uitgebracht gaat worden 35-37mm, kom ik misschien wel aan boord bij de PRX-club. Die huidige versie is me op mijn 17cm pols gewoon te lomp denk ik.

1 like

Aanschaffen die zooi!

Kast valt helemaal niet zo groot. Ik heb geen enorme polsen en kon m wel hebben vond ik.

Ok. Misschien eens passen dan. Op foto’s oogt het geheel (door de last én de band) behoorlijk aanwezig

Hopelijk komt er ook een automaat met de wijzerplaat van zijn grote broer…

Dan koop ik hem meteen! :star_struck:

1 like

Eigenlijk een beetje te klein voor de meeste mannen polsen. :eyes:

Beide blauwe doen het wel voor mij maar ik wacht nog wel op real life foto’s

Leuk voor mijn vrouw! ICE blue is wel cool

Ik ben benieuwd, want de 40mm viel niet lekker bij mij door de end links. Nu ook hopen dat de groene niet zo heel fel groen is.
Hij had al een lekker vintage look, maar de maat is nu ook lekker vintage. Ik ga sowieso passen.

Is dit bedoeld als herenhorloge
Ik hou helemaal niet van die oversized PRX maar waarom hier dan geen 36 of 38 mm dat zou beter zijn geweest

3 likes

Nou heb ik zelf nooit een PRX gedragen of zelfs maar in het echt gezien maar het valt me wel op dat er de laatste tijd heel veel aandacht voor is hier op het forum.

Wat ik niet mooi vindt bij de Ice versie is de zwarte letters, zeker het PRX komt in de afbeelding over als een vieze inktvlek 🤷

Misschien valt het “in het echt” wel mee.

1 like

De prijscomponent speelt hier wel in mee denk ik. Net een prijs waarbij het voor velen het proberen waard is wellicht.

Als ik de nieuwe range zie, denk ik dat Tissot dit commerciële succesje flink gaat uitmelken ook.

1 like

Bestaat natuurlijk niet. Maar gezien de 40mm denk ik dat deze 35 wat groter zal vallen. Ergo, perfect voor de meeste mannen polsen.

2 likes

Kan ze geen ongelijk geven.
Zelf weet ik niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Ergens oogt het me wat saai ( de dial ) maar de kast en band doen me ook eel weer wat.

Maar eens passen als hij uit is.

1 like

Wel heel jammer dat ze voor de wit/ rosé voor een sunburst zijn gegaan in plaats van het linnen van de grote broer

3 likes

Groen :white_check_mark: