Heb hem gisteren gepast. Op mijn 16.5cm pols vond ik em zelfs net een tik te klein staan om het tof te vinden. In tegenstelling tot de 40mm die ik ooit heb besteld waren de wijzers wel netjes uitgelijnd. Leuk horloge voor het geld wel!
ja, nou moeten de horlogedorks van het internet weer zeuren om een 37/38mm versie. Ze zien ons al aankomen bij Tissot.
Dit had ik inderdaad ook. De 40mm was veels te groot voor mijn pols, dus dacht ik dat de 35mm perfect zou passen. Helaas toch te klein.
Een horloge met weinig uitstraling.
Maar smaken verschillen, gelukkig
Zijn er mensen die weten of de 35mm modellen in de buurt van Utrecht ergens op voorraad liggen?
Ja, bij Strego in Nieuwegein. Althans, dat was vorige week vrijdag.
Vandaag de 35mm gepast bij Time Store in Leidschendam, mijn inziens te klein voor een pols van 19cm. Ik had goede hoop met de geïntegreerde band dat hij wat groter zou uitpakken, helaas.
Vorige week de 35mm gekocht en ik vind 'm precies goed (voor de niet al grote pols denk ik). Retro looks die daardoor prima aansluiten bij deze kleinere maat. Voor het geld echt kwaliteit! Leuke toevoeging in de collectie. Zal binnenkort foto uploaden want lukt nu niet…
Tissot stelt mij helaas vaak teleur bij hun quartz horloges.
Waar ik de 40mm PRX te groot vind, komen ze met een model van 35mm. Ik heb hem nog niet gepast, maar klinkt goed.
Maar wat doet Tissot nou weer net als bij de Gentleman quartz versie… cheap wijzerplaten.
Kijk eens naar de verschillen: de automatische zijn toch echt vele malen mooier (en dan laat ik die toffe waffle dials nog buiten beschouwing)
Die lichte dial vind ik overigens wel mooi!
Zie ik daar nu ook iets in goudkleur rechts?
Wellicht iets voor mijn wederhelft een keer. Als ie quartz is tenminste
Je hebt idd een 35mm in t pvd goud. Zelf voor de 40mm gegaan. De dial is ook iets anders.
Mooier idd . Hoe bevalt ie?
Perfect! Krijgt een hoop draagtijd, is toch wel een blijvertje.
Volgens mij is alles wat je laat zien quartz; de automaten hebben allemaal de waffle dial.
Daar heb je een gelijk, ik zal mezelf verbeteren: de 40mm platen zijn veel mooier dan de 35mm platen
Moet zeggen dat ik het verschil op de foto’s niet groot vind. Vind de waffle dial wel mooier dan de gewone sunburst; die zijn toch wat saai
Dat vind ik inderdaad ook wel ja
Ja vooral jammer dat het donkerblauw bij de quartz versies paarsblauw is.
Ben wel nieuwsgierig naar de lichtblauwe, wat ik op filmpjes zag vond ik wat tegenvallen. Dan blijft alleen voor mij de witte nog over (in 35mm)
Ik ben het met bovenstaande exact eens!
En met deze ook. Op het filmpje ziet deze er wel decent uit. Hoewel hij helaas (ook) het net wat kleine verschil in dial heeft. Die andere heeft wel net weer een structuurtje erin zitten.